logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pismo Święte przegrało z tabletem, czyli Pierwsza Komunia w social media

  PR 18.05.2017, przeczytano 3782 razy
ilustracjastrzałka
Frazy najczęściej pojawiające się w social media w kontekście Komunii Świętej (1 kwietnia - 10 maja 2017 r.)

Zaspokojenie potrzeb dziewięciolatków nie należy do rzeczy łatwych, bo razem ze zmieniającym się światem, zmieniają się też dziecięce zachcianki. I choć TOP 3 komunijnych prezentów od lat zajmuje stabilną pozycję na liście, to krąg upominków  sukcesywnie  powiększa się o nowe gadżety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pismo-swiete-przegralo-z-tabletem%2C-czyli-pierwsza-komunia-w-social-media,32509,artykul.html

Medaliki powoli wypierane są przez smartfony, miejsce książek zajmują e-booki. Coraz częściej też, zamiast rowerów, na czele list pojawiają się quady… lub kucyki. Wybór komunijnego prezentu, to prawdziwe wyzwanie, przed którym co roku stają kolejni rodzice, chrzestni i goście. Na szczęście z pomocą przychodzi Internet.

Analitycy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sprawdzili jakie pomysły na prezenty komunijne pojawiały się najczęściej w mediach społecznościowych. Badanie dotyczyło okresu od 1 kwietnia do 10 maja 2017 roku.



Rysunek 1. Frazy najczęściej pojawiające się w social media w kontekście Komunii Świętej (1 kwietnia - 10 maja 2017 r.)

W kontekście Komunii na Facebooku najwięcej pisano o rowerze -  tę frazę przywoływano ponad 2,5 tys. razy. Na drugim miejscu znalazły się pieniądze z liczbą publikacji ponad 2200, a pierwszą trójkę zamykają wzmianki o zegarku - jest ich prawie 1500.

Na Instagramie wygrywa, jak zawsze to, co ładne. W tym przypadku była to biżuteria, o której w kontekście Komunii wspominano prawie 90 razy.

Na Twitterze najwięcej publikacji w powiązaniu z prezentami komunijnych także dotyczyło pieniędzy. Na ten temat pojawiło się niemal 100 wzmianek. To tak jak na forach i blogach – tam informacji o zawartości podarunkowych kopert padło ponad 260.

Listę komunijnych inspiracji zdominowała elektronika. Pismo Święte w social media plasuje się na 10 pozycji i jest mniej popularne niż tablet, laptop, czy komputer. W zestawieniu nie zabrakło też konsoli do gier, kamery i drona. Najbardziej oryginalne prezenty to polisa posagowa, kucyk, sesja fotograficzna, czy okulary 3d (VR).

Komunia Święta, to dla dziewięciolatka… nie lada gratka, a dla rodziców i bliskich nie lada dylemat: Jaki prezent wybrać, by uszczęśliwić dziecko i nie zrujnować domowego budżetu?

Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

www.psmm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764