logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pismo Święte przegrało z tabletem, czyli Pierwsza Komunia w social media

  PR 18.05.2017, przeczytano 3789 razy
ilustracjastrzałka
Frazy najczęściej pojawiające się w social media w kontekście Komunii Świętej (1 kwietnia - 10 maja 2017 r.)

Zaspokojenie potrzeb dziewięciolatków nie należy do rzeczy łatwych, bo razem ze zmieniającym się światem, zmieniają się też dziecięce zachcianki. I choć TOP 3 komunijnych prezentów od lat zajmuje stabilną pozycję na liście, to krąg upominków  sukcesywnie  powiększa się o nowe gadżety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pismo-swiete-przegralo-z-tabletem%2C-czyli-pierwsza-komunia-w-social-media,32509,artykul.html

Medaliki powoli wypierane są przez smartfony, miejsce książek zajmują e-booki. Coraz częściej też, zamiast rowerów, na czele list pojawiają się quady… lub kucyki. Wybór komunijnego prezentu, to prawdziwe wyzwanie, przed którym co roku stają kolejni rodzice, chrzestni i goście. Na szczęście z pomocą przychodzi Internet.

Analitycy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sprawdzili jakie pomysły na prezenty komunijne pojawiały się najczęściej w mediach społecznościowych. Badanie dotyczyło okresu od 1 kwietnia do 10 maja 2017 roku.



Rysunek 1. Frazy najczęściej pojawiające się w social media w kontekście Komunii Świętej (1 kwietnia - 10 maja 2017 r.)

W kontekście Komunii na Facebooku najwięcej pisano o rowerze -  tę frazę przywoływano ponad 2,5 tys. razy. Na drugim miejscu znalazły się pieniądze z liczbą publikacji ponad 2200, a pierwszą trójkę zamykają wzmianki o zegarku - jest ich prawie 1500.

Na Instagramie wygrywa, jak zawsze to, co ładne. W tym przypadku była to biżuteria, o której w kontekście Komunii wspominano prawie 90 razy.

Na Twitterze najwięcej publikacji w powiązaniu z prezentami komunijnych także dotyczyło pieniędzy. Na ten temat pojawiło się niemal 100 wzmianek. To tak jak na forach i blogach – tam informacji o zawartości podarunkowych kopert padło ponad 260.

Listę komunijnych inspiracji zdominowała elektronika. Pismo Święte w social media plasuje się na 10 pozycji i jest mniej popularne niż tablet, laptop, czy komputer. W zestawieniu nie zabrakło też konsoli do gier, kamery i drona. Najbardziej oryginalne prezenty to polisa posagowa, kucyk, sesja fotograficzna, czy okulary 3d (VR).

Komunia Święta, to dla dziewięciolatka… nie lada gratka, a dla rodziców i bliskich nie lada dylemat: Jaki prezent wybrać, by uszczęśliwić dziecko i nie zrujnować domowego budżetu?

Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

www.psmm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764