logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piwik Pro udostępnia swoją platformę analityczną za darmo

  PR 25.02.2021, przeczytano 541 razy
ilustracjastrzałka

Wrocławska firma Piwik PRO wprowadza do swojej oferty nowy, bezpłatny plan Core. Dzięki niemu dostęp do bezpiecznej platformy mierzącej ruch na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, Piwik PRO Analytics Suite, otrzyma każdy zainteresowany.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piwik-pro-udoste%CC%A8pnia-swoja%CC%A8-platforme%CC%A8-analityczna%CC%A8-za-darmo,390362,artykul.html

W pierwszej połowie roku rozwiązanie przetestują osoby, które zapiszą się na listę oczekujących i posiadacze kodów dostępu. Informacje o rozdawanych kodach będą publikowane na platformie LinkedIn i oznaczone hashtagiem #piwikpro. Reszta chętnych skorzysta z planu Core po jego pełnej premierze, latem tego roku.

Darmowa i bezpieczna alternatywa dla Google Analytics

Według danych W3Tech, Google Analytics jest zainstalowany na ponad 80% stron internetowych używających narzędzi analityki internetowej. Wielu właścicieli stron nie chce lub nie może korzystać z platformy, która dzieli się danymi z siecią reklamową Google.

Na rynku nie było do tej pory darmowej alternatywy, która umożliwiałaby szczegółową analizę danych i jednocześnie chroniła prywatność gromadzonych informacji. Bezpłatny plan Piwik PRO ma szansę to zmienić.

- Dzięki rozbudowanemu zestawowi funkcjonalności, nowy plan Piwik PRO Analytics Suite jest prawdziwą alternatywą dla Google Analytics. Naszą przewagą jest też to, że w odróżnieniu od Google’a nie używamy informacji o użytkownikach do własnych celów. Właściciele stron mogą więc być spokojni o bezpieczeństwo i prywatność danych zbieranych przy pomocy naszej platformy - mówi Maciej Zawadziński, CEO Piwik PRO.

Piwik PRO nie wykorzystuje danych o użytkownikach. Firma zarabia na sprzedaży płatnych planów platformy z większym wyborem: modułów, sposobów przechowywania danych i limitów ilości danych. Piwik PRO Analytics Suite używa ponad dwustu klientów biznesowych z całego świata, w tym ŠKODA Auto, Crédit Agricole i Komisja Europejska.

Co oferuje plan Piwik PRO Core

Core zapewni dostęp do standardowych i zaawansowanych raportów, znanych z narzędzi klasy Google Analytics. Użytkownicy będą mogli również skorzystać z hostingu na terenie Unii Europejskiej i modułu służącego do zbierania zgód na przetwarzanie danych osobowych wymaganych przez RODO.

Polskie firmy stawiają na bezpieczeństwo i prywatność danych

Prywatność danych staje się coraz ważniejszym tematem nie tylko w Unii Europejskiej, ale i globalnie. Według prognoz Gartnera do 2023 roku aż 65% populacji świata będzie chronione prawami prywatności danych. Rośnie też wiedza użytkowników sieci na temat przysługujących im praw. Większość z nich chciałaby mieć większą kontrolę nad tym, jakie informacje na ich temat są zbierane przez firmy.

Piwik PRO to niejedyne polskie przedsiębiorstwo, które zauważyło szansę w rosnących liczbach regulacji i świadomych użytkowników internetu. Esysco, Nethone, BSafer, eSign.tech i Digital Fingerprints również z sukcesem rozwijają produkty związane z bezpieczeństwem i prywatnością danych.

- Piwik PRO Analytics Suite świetnie odpowiada na rosnące potrzeby biznesów w zakresie prywatności i bezpieczeństwa danych. Cieszy nas, że jako inwestor możemy wspierać rozwój tej platformy. Wierzymy, że szeroka dostępność planu Core zwiększy globalny zasięg Piwik PRO i umocni jego pozycję jako alternatywy dla Google Analytics - mówi Przemysław Danowski, Managing Partner w WEG.

Źródło: Piwik PRO

www.piwik.pro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764