logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piwko, porno i Profensiva

  PR 03.04.2008, przeczytano 2193 razy
ilustracjastrzałka

Zespół kreatywny agencji reklamowej Profensiva, opracował i wdrożył kampanię typu viral dla sklepu internetowego Medialider.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piwko%2C-porno-i-profensiva,7044,artykul.html

Jakiś czas temu wielkie oburzenie wśród internautów wywołała opisująca ich wypowiedź byłego premiera. Profensiva postanowiła wykorzystać ten stereotyp i stworzyć 50- sekundową reklamówkę, obrazującą z przymrużeniem oka klasycznego polskiego internautę.
"Wiedzieliśmy, że trzeba kuć żelazo póki gorące, pókki jeszcze ta wypowiedź wywołuje emocje. Dlatego od pomysłu do wdrożenia upłynął zaledwie tydzień"- mówi Tomasz Okulicz, Account Director w agencji reklamowej Profensiva.

Reklamówka miała swoją premierę w internecie w piątek, 28 marca. W ciągu dwóch dni, w samym serwisie YouTube obejrzało ją ponad 20 tysięcy osób. W sobotę była drugim najczęściej oglądanym filmem w kategorii rozrywka. Została powielona na wielu popularnych serwisach, m.in. widelec.pl, joemonster.org, wykop.pl z inicjatywy samych internautów. Na blogach i forach internetowych, pojawił się szereg komentarzy i dyskusji.

Główną rolę w filmiku zagrał Szymon Jachimek, artysta kabaretowy i felietonista. Za zdjęcia odpowiedzialna była grupa Impact z Gdańska, zaś pełnym udźwiękowieniem zajęło się studio Sounds Great Promotion.

Sklep Medialider.pl działa od kwietnia 2003 roku i jest jednym z największych sklepów internetowych oferujących sprzęt elektroniczny. Jego oferta obejmuje ponad 5.000 produktów. W kwietniu 2007 medialider.pl został nominowany do Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" w XVII Edycji Konkursu na Najlepsze Produkty i Usługi (kwiecień 2007).

Źródło: Profensiva


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: Okulicz

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764