logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piwo Cornelius z Browaru Piotrków to nowa marka w portfolio agencji Feno

  PR 21.03.2022, przeczytano 379 razy
ilustracjastrzałka

Chill niejedno ma imię- taką ideą kreatywną agencja wygrała przetarg na obsługę marki z portfolio Browaru Piotrków. Zaproponowana platforma komunikacji, wpisuje się idealnie w DNA marki, którym jest: Stop. Chill. Całość wizualnie dopełnia bardzo nowoczesny i inspirowany trendami design, oparty o konwencje stylizowanych kolaży. Dzięki temu, marka zyska również w tej warstwie i wybije się na tle konkurencji, przyciągając wzrok nowatorskimi rozwiązaniami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piwo-cornelius-z-browaru-piotrkow-to-nowa-marka-w-portfolio-agencji-feno,395169,artykul.html

- Cornelius to dla nas bardzo ważna marka w całym portfolio Browaru Piotrków – potwierdza Michał Leszczyński, Dyrektor Marketingu Browaru Piotrków. Dlatego wybraliśmy agencję Feno, która przekonała nas swoją propozycją kreatywną, dojrzałym podejściem w kontekście zaproponowanych metod pracy oraz pełnym profesjonalizmem zespołu projektowego. Etap przetargowy oceniamy jako bardzo satysfakcjonujący, poza kompleksowym podejściem do tematu, agencja bardzo szybko reagowała na nasze oczekiwania Będąc na rynku już ponad 10 lat i mając swoich wiernych konsumentów, tym bardziej kluczowe było dla nas odpowiednie zaplanowanie zmiany, którą przygotowaliśmy w obrębie strategii komunikacji. Opierając się na kluczowych wartościach marki takich jak kreatywność, autentyczność, dynamika czy zaangażowanie, będziemy chcieli w ten specyficzny sposób zakomunikować główny benefit emocjonalny jakim jest przyjemność płynąca z relaksu. Cieszymy się, że wspólnie  będziemy realizować  strategię komunikacji dla marki Cornelius i liczymy na pozytywny odzew wśród Klientów – w SM ale i również przy półce – konkluduje Michał Leszczyński.

Feno od lat z powodzeniem realizuje kampanie digitalowe dla największych marek. Unikalne połączenie kompetencji kreatywnych i mediowych pozwala z sukcesem pracować nad rozwiązaniami strategicznymi w bardzo szerokim zakresie. Rok 2022 r. zaczyna z wyróżnieniem Magazynu Press uzyskując tytuł „Efektywność Roku 2021”.

Marka Cornelius należy do Browaru Piotrków, wchodzącego w skład firmy DRINK ID. Historia browaru sięga 1927 roku a wszystkie gatunki piw warzone są w oparciu o tradycyjne metody browarnicze, wyłącznie przy użyciu naturalnych składników: najwyższej jakości słody i chmiele. Oprócz marki Cornelius, Browar Piotrków jest również producentem piwa Trybunał oraz Beczkowe a także innych marek napojowych tj. X-ENERGY czy Wild Rock Cider.

Komunikacja realizowana będzie w mediach społecznościowych. Agencja odpowiadać będzie także za obsługę kampanii reklamowych i innych działań w kalendarzu marketingowym.

Ze strony Feno za obsługę marki oraz tworzenie kreacji społecznościowych odpowiada zespół: Dorota Lipińska (Account Manager), Marcin Wojtulewicz (Creative Director), Łukasz Gromkowski (Senior Copywriter), Marcin Dratwicki (Art  Director)

Źródło: Feno

www.feno.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764