logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piwo Hardmade – You can but you don't have to

  PR 19.03.2021, przeczytano 2921 razy
ilustracjastrzałka

Hardmade to nowa marka piwa smakowego dla nowej generacji konsumentów. Hasło – YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO jest zaproszeniem do świata marki, ale też nienachalną inspiracją do próbowania nowych rzeczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piwo-hardmade-%E2%80%93-you-can-but-you-don-t-have-to,390703,artykul.html

Hardmade będzie dostępny w całej Polsce w trzech wariantach: Peach Ice Tea Crush, Raspberry Crush i Grapefruit Crush. Z jednej strony jest to zupełnie nowe i innowacyjne połączenie piwa ze smakiem ice tea i lemoniad, a  z drugiej strony dobrze znane „evergreeny” – smaki malin, cytrusów i brzoskwiń są jednymi z najbardziej lubianych i popularnych.

– Hardmade powstał dla wszystkich, którzy cenią wolność, swobodę wyboru i niezależność – mówi Anna Dzierżek senior brand manager marki Hardmade w Kompanii Piwowarskiej.  – Takich osób, które chcą doświadczać nowych rzeczy, ale na własnych zasadach, w myśl hasła „You can but you don’t have to”. Hardmade wspiera takie podejście na każdym poziomie.

Hardmade – w butelkach 400 ml z kapslem twist off – już od połowy marca zacznie się pojawiać w sklepach i lokalach gastronomicznych. Wejściu marki na rynek towarzyszyć będzie od II połowy kwietnia szeroko zakrojona, nowatorska kampania promocyjna. Oprócz spotu w TV zaplanowano działania w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych oraz współpracę z liderami opinii. W punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, których wygląd będzie bardzo wyróżnialny na tle kategorii piwa. Dodatkowo planowane są także dedykowane aktywacje dla wybranych lokali.  

Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna CUKIER. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Design opakowań i materiałów POSM to efekt współpracy z estońską agencją KOOR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Optimedia.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764