logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piwo Kozel z nową kampanią

  PR 30.04.2017, przeczytano 3344 razy
ilustracjastrzałka

25 kwietnia wystartowała nowa kampania piwa Kozel, w której marka zachęca do otwartości i życzliwości. Działania obejmą komunikację w Internecie, nośniki outdoor oraz ambient.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piwo-kozel-z-nowa-kampania,32323,artykul.html

W słoneczny, kwietniowy dzień mieszkańców warszawskiego Miasteczka Wilanów zaskoczył niecodzienny widok. Wśród nowych osiedli i schludnych skwerów wyrosła oryginalna, drewniana konstrukcja, kształtem przypominająca karczmę. Już to wystarczyło, by przykuć uwagę przechodniów, jednak to nie był koniec atrakcji. W środku miejskiego krajobrazu pojawił się bowiem… prawdziwy kozioł.

Był to element nowej kampanii czeskiej marki Kozel, która w ten sposób chciała przypomnieć o znaczeniu przyjaznych relacji międzyludzkich i zmobilizować do przełamania anonimowości. Sprzyja temu piwo Kozel, które wywodzi się z małej czeskiej wioski Velké Popovice i reprezentuje wartości charakterystyczne dla tego miejsca – otwartość, życzliwość, chęć przebywania razem.

- Lokalizacja naszej instalacji wybrana została nieprzypadkowo – ta część Wilanowa wciąż się rozbudowuje, zaś jej mieszkańcy dopiero się poznają. A jak wiadomo, przy kuflu dobrego piwa integracja przebiega łatwiej i przyjemniej – śmieje się Tomasz Chmielewski, współodpowiedzialny w Kompanii Piwowarskiej za markę Kozel. – Nic dziwnego, że nasza „czeska wioska” ze swoją nieformalną, sympatyczną atmosferą i jej nietypowy rezydent – kozioł z imponującymi rogami – cieszyły się ogromnym zainteresowaniem przechodniów.

Jak łatwo można przełamać lody i poznać swoich sąsiadów dzięki piwu Kozel, pokazuje film, który od 25 kwietnia można oglądać na profilu marki na Facebooku: http://bit.ly/Kozel_Spot. Niewykluczone, że wkrótce „czeska wioska” odwiedzi także inne lokalizacje.

Kampania Kozla, która oprócz ambientu i działań w Internecie obejmuje nośniki OOH, potrwa dwa miesiące. Autorem konceptu jest agencja Hand Made, która koordynowała realizację całego projektu w Miasteczku Wilanów, jak również prowadzi działania marki w social media. Key visual opracowała agencja Afekt, zaś instalację na potrzeby akcji ambientowej i filmu zbudowała agencja IQ Marketing. Film został wyprodukowany przez studio TANK. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Kozel, warzony według oryginalnych, czeskich receptur, jest dostępny w ofercie Kompanii Piwowarskiej od 2014 roku w dwóch wariantach. Kozel Ležák (4,6% alk.) to tradycyjny lager o pełnym smaku z chmielową goryczką, harmonijnie łączący odpowiedni poziom ekstraktu i nagazowania. Kozel Černý (3,8% alk.) powstaje z połączenia mieszanki ciemnych słodów, nadających mu ciemnorubinowy kolor oraz karmelowe nuty smakowe.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764