logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piwo Kozel z nową kampanią

  PR 30.04.2017, przeczytano 3188 razy
ilustracjastrzałka

25 kwietnia wystartowała nowa kampania piwa Kozel, w której marka zachęca do otwartości i życzliwości. Działania obejmą komunikację w Internecie, nośniki outdoor oraz ambient.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piwo-kozel-z-nowa-kampania,32323,artykul.html

W słoneczny, kwietniowy dzień mieszkańców warszawskiego Miasteczka Wilanów zaskoczył niecodzienny widok. Wśród nowych osiedli i schludnych skwerów wyrosła oryginalna, drewniana konstrukcja, kształtem przypominająca karczmę. Już to wystarczyło, by przykuć uwagę przechodniów, jednak to nie był koniec atrakcji. W środku miejskiego krajobrazu pojawił się bowiem… prawdziwy kozioł.

Był to element nowej kampanii czeskiej marki Kozel, która w ten sposób chciała przypomnieć o znaczeniu przyjaznych relacji międzyludzkich i zmobilizować do przełamania anonimowości. Sprzyja temu piwo Kozel, które wywodzi się z małej czeskiej wioski Velké Popovice i reprezentuje wartości charakterystyczne dla tego miejsca – otwartość, życzliwość, chęć przebywania razem.

- Lokalizacja naszej instalacji wybrana została nieprzypadkowo – ta część Wilanowa wciąż się rozbudowuje, zaś jej mieszkańcy dopiero się poznają. A jak wiadomo, przy kuflu dobrego piwa integracja przebiega łatwiej i przyjemniej – śmieje się Tomasz Chmielewski, współodpowiedzialny w Kompanii Piwowarskiej za markę Kozel. – Nic dziwnego, że nasza „czeska wioska” ze swoją nieformalną, sympatyczną atmosferą i jej nietypowy rezydent – kozioł z imponującymi rogami – cieszyły się ogromnym zainteresowaniem przechodniów.

Jak łatwo można przełamać lody i poznać swoich sąsiadów dzięki piwu Kozel, pokazuje film, który od 25 kwietnia można oglądać na profilu marki na Facebooku: http://bit.ly/Kozel_Spot. Niewykluczone, że wkrótce „czeska wioska” odwiedzi także inne lokalizacje.

Kampania Kozla, która oprócz ambientu i działań w Internecie obejmuje nośniki OOH, potrwa dwa miesiące. Autorem konceptu jest agencja Hand Made, która koordynowała realizację całego projektu w Miasteczku Wilanów, jak również prowadzi działania marki w social media. Key visual opracowała agencja Afekt, zaś instalację na potrzeby akcji ambientowej i filmu zbudowała agencja IQ Marketing. Film został wyprodukowany przez studio TANK. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Kozel, warzony według oryginalnych, czeskich receptur, jest dostępny w ofercie Kompanii Piwowarskiej od 2014 roku w dwóch wariantach. Kozel Ležák (4,6% alk.) to tradycyjny lager o pełnym smaku z chmielową goryczką, harmonijnie łączący odpowiedni poziom ekstraktu i nagazowania. Kozel Černý (3,8% alk.) powstaje z połączenia mieszanki ciemnych słodów, nadających mu ciemnorubinowy kolor oraz karmelowe nuty smakowe.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764