logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piwo Książęce w nowych opakowaniach

  PR 13.08.2021, przeczytano 1071 razy
ilustracjastrzałka

Ten rok upływa marce Książęce pod znakiem ważnych zmian: nowa platforma komunikacyjna, kolejny wariant w ofercie, a ostatnio rozszerzenie asortymentu opakowań. W lipcu trzy najpopularniejsze specjalności – Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA – trafiły na rynek w półlitrowych puszkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piwo-ksiazece-w-nowych-opakowaniach,392635,artykul.html

Przez lata w świecie piw kraftowych i specjalności dominowała butelka – opakowanie tradycyjne, a zdaniem wielu jedynie właściwe dla piwa. Jednak te segmenty rynku zmieniają się i podążają za współczesnymi trendami w zakresie opakowań, coraz częściej wykorzystując puszkę. Do grona specjalności oferowanych w tym opakowaniu dołączyło niedawno Książęce. Od lipca w puszce dostępne są trzy najlepiej sprzedające się warianty marki: Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA.

– Dzięki puszkom wybrane warianty Książęcego mają szansę stać się jeszcze bardziej popularne. Nasza IPA, Złote Pszeniczne i Czerwony Lager mogą towarzyszyć konsumentom podczas zupełnie nowych okazji. Specjalności doskonale sprawdzają się do posiłku, delektowania się w lokalu, i te sposoby konsumpcji bardzo polecamy. Teraz można wybierać je także w innych sytuacjach, bardziej swobodnych i nieformalnych – mówi Maciej Morzywołek, odpowiedzialny za markę Książęce.

Miłośnicy Książęcego docenią możliwość szybszego schłodzenia piwa, a dodatkowo wygodę – puszka jest lekka, łatwa do transportowania i zajmuje mniej miejsca, niż butelka. Nowe opakowanie to korzystna opcja również dla punktów sprzedaży, ponieważ Złote Pszeniczne, Czerwony Lager i IPA można wprowadzić do asortymentu tam, gdzie nie ma warunków do oferowania ich w butelce zwrotnej. Może przełożyć się też na większy koszyk zakupowy, bo piwosze chętnie wybierają czteropaki. Liczby wskazują, że udział puszki w rynku systematycznie rośnie. Obecnie w tym opakowaniu jest sprzedawane już co drugie piwo w Polsce. 

Puszki aluminiowe są opakowaniem ekologicznym, świetnie nadają się do recyklingu, a nowe opakowania mogą praktycznie powstać w całości z recyklatu. Już dzisiaj puszki używane przez producenta piwa Książęce niemal w 50% są wyprodukowane z aluminium pochodzącego z recyklingu. Także mit o tym, że piwo z puszki smakuje inaczej niż z butelki, został już dawno obalony – tłumaczy Maciej Morzywołek. – To opakowanie dobrze odpowiada na współczesne potrzeby i styl życia, więc miłośnicy piwnych specjalności chętnie po nie sięgają. Mamy nadzieję, że Książęce Kompanii Piwowarskiej w tej wersji przypadnie konsumentom do gustu – podsumowuje.

Źródło: Kompania Piwowarska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764