logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piwo Specjal rozpoczyna kampanię „Legenda Północy”

  PR 07.04.2017, przeczytano 1404 razy
ilustracjastrzałka

Jedna z największych marek regionalnych Europy, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy, w nowej kampanii sięga do historii i przypomina niemal 30 lokalnych legend. Jest to pierwsza w historii Specjala kampania o tak szerokim zasięgu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piwo-specjal-rozpoczyna-kampanie-_legenda-polnocy_,32076,artykul.html

Specjal Jasny Pełny powstał w 1978 roku. Jest to marka piwa pochodząca z Browaru z Elblągu i sprzedawana jako marka regionalna na północy Polski. Jej receptura nawiązuje do elbląskich tradycji piwowarskich, które sięgają początków XIV wieku. Znakomity i zawsze rozpoznawalny smak Specjala jest efektem zaangażowania i profesjonalizmu elbląskich piwowarów, którzy kontynuują tradycje browarnicze browaru założonego w 1872 r.

Legendy opowiedziane w formie komiksów nabrały atrakcyjnej i angażującej formy. Przywołując lokalne dziedzictwo, Specjal podkreśla swoje związki z tradycjami, regionem i jej mieszkańcami. Kampnia “Legenda Północy” kierowana jest przede wszystkim do młodych dorosłych odbiorców - mieszkańców Pomorza, Kujaw i Mazur. Dzięki legendom mogą przypomnieć sobie o historii miejsca, z którego pochodzą i poczuć dumę z lokalnych korzeni i swojej ulubionej marki.

- Nową kampanią chcemy zainteresować nowych konsumentów, ale i potwierdzić więź z dotychczasowymi –
wyjaśnia Katarzyna Wierzchowska Brand Managerka marki Specjal w G.Ż.

- Siłą nowej platformy jest zejście do poziomu lokalnego poprzez pokazywanie konsumentom historii związanych z ich regionem, ale też miastem i najbliższą okolicą. To ukłon marki w stronę tego, co sobie cenią: poczucia tożsamości z miejscem urodzenia i zamieszkania – dodaje Igor Zajda Brand Manager.

„Legenda Specjala” to pierwsza w historii marki kampania o tak szerokim zasięgu. Komiksy z legendami pojawiły się na zewnętrznych nośnikach w 49 miastach (m.in. na przystankach i ogrodzeniach i billboardach) oraz na drogach dojazdowych do regionu; w prasie, radio - w formie spotów i radiowych słuchowisk, a także w kinach (Multikino, Helios, Cinema City). Opowieści Specjala w komiksowej formie znajdą się na kilkunastu muralach w głównych miastach regionu. Marka zaplanowała również silną obecność w kanałach mobile i digital, szczególnie w mediach społecznościowych. Powstała również nowa strona www.legendapolnocy.pl.

Dodatkową atrakcją, którą docenią kolekcjonerzy, jest specjalna edycja puszek i butelek, do której wykorzystano 10 legend. Komiksy posłużą też jako materiały wspierające sprzedaż bezpośrednio w punktach sprzedaży.

Nową kreację Specjala stworzyła agencja GoldenSubmarine, która odpowiada również za działania online, media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest. Działania PR dla marki prowadzi agencja Roots PR. Projekt opakowań Wilk Studio.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764