logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pixel Guard: dodatkowa ochrona na matryce w monitorach Samsung

  PR 18.09.2019, przeczytano 210 razy

Samsung Electronics Polska rozszerza swoją ochronę na matryce monitora. Od teraz, aż do 31 grudnia 2019 roku, każdy objęty promocją i prawidłowo zarejestrowany monitor nabiurkowy będzie objęty, przez 90 dni od zakupu[1], specjalną usługą Pixel GUARD, która daje kupującemu możliwość bezpłatnej wymiany matrycy na nową w przypadku pojawienia się nawet jednego uszkodzonego piksela. [2]


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pixel-guard%3A-dodatkowa-ochrona-na-matryce-w-monitorach-samsung,384001,artykul.html

Akcja promocyjna Samsung Pixel Guard

Aby skorzystać z dodatkowej ochrony, użytkownik musi zakupić monitor objęty promocją w jednym z punktów handlowych biorących udział w akcji. Rejestracji urządzenia trzeba dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu, ale nie później niż do 14.01.2020 roku. Rejestracja jest możliwa tylko za pomocą konta Samsung Account. Ostatnim krokiem jest aktywacja usługi potwierdzona emailem, który zostanie wysłany na adres podany w trakcie rejestracji.

Dodatkowo każda z osób, która zakupi monitor objęty promocją otrzyma kod na pobranie gry „Back to 1998” polskiego studia Bold Pixel, która wzorowana jest na klasycznych grach przygodowych point & click”. Szczegółowe warunki promocji są dostępne na stronie www.pixelguard.samsung.pl

Źródło: Samsung

www.samsung.com/pl

Dodatkowe informacje:

[1] Usługa trwa 90 dni lub do wyczerpania świadczeń wykonanych, wypłaconych w ramach usługi GUARD Serwis, które nie mogą przekroczyć wartości produktu objętego usługą, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej
[2] Usługa obejmuje wymianę panelu (matrycy) w przypadku wystąpienia choć jednego martwego piksela w przeciągu pierwszych 90 dni od daty zakupu produktu Samsung. Okres 90 dni liczony jest od daty zakupu do daty zgłoszenia usterki do Samsung.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764