Pizza Dominium, jako jedna z nielicznych marek w swojej branży, rozpoczyna aktywne działania na Twitterze i Instagramie. Podpisanie nowej umowy z obsługującą ją agencją VanguardPR należącą do Grupy Adweb, jest wynikiem kontynuacji współpracy zawiązanej we wrześniu 2012 roku.
Do tej pory agencja odpowiedzialna była za zwiększenie aktywności marki Pizza Dominium w internecie oraz monitoring mediów. Dzięki pozytywnym wynikom współpracy, umowa została poszerzona o kolejne narzędzia social media. Poza serwisem Facebook VanguardPR będzie prowadzić dla sieci restauracji działania komunikacyjne oraz wizerunkowe na Twitterze oraz Instagramie.
W październiku 2013 roku Pizza Dominium zanotowała mocny debiut w raporcie działań największych polskich marek na Facebooku przygotowanym przez Sotrender. Roczne zestawienie Fanpage Trends potwierdziło jej silną pozycję.
Klientem opiekuje się Grzegorz Maliszewski – account manager, a za realizację projektu odpowiedzialny jest Michał Grzebyk – PR specialist.
Źródło: Grupa Adweb