logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Dominium rozwija współpracę z agencją Vanguardpr

  PR 05.02.2014, przeczytano 914 razy
ilustracjastrzałka

Pizza Dominium, jako jedna z nielicznych marek w swojej branży, rozpoczyna aktywne działania na Twitterze i Instagramie. Podpisanie nowej umowy z obsługującą ją agencją VanguardPR należącą do Grupy Adweb, jest wynikiem kontynuacji współpracy zawiązanej we wrześniu 2012 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-dominium-rozwija-wspolprace-z-agencja-vanguardpr,20799,artykul.html

Do tej pory agencja odpowiedzialna była za zwiększenie aktywności marki Pizza Dominium w internecie oraz monitoring mediów. Dzięki pozytywnym wynikom współpracy, umowa została poszerzona o kolejne narzędzia social media. Poza serwisem Facebook VanguardPR  będzie prowadzić dla sieci restauracji działania komunikacyjne oraz wizerunkowe na Twitterze oraz Instagramie.

W październiku 2013 roku Pizza Dominium zanotowała mocny debiut w raporcie działań największych polskich marek na Facebooku przygotowanym przez Sotrender. Roczne zestawienie Fanpage Trends potwierdziło jej silną pozycję.  

Klientem opiekuje się Grzegorz Maliszewski – account manager, a za realizację projektu odpowiedzialny jest Michał Grzebyk – PR specialist.

Źródło: Grupa Adweb

Dodatkowe informacje:

Pizza Dominium to jedna z największych sieci lokali gastronomicznych w Polsce. Jej klienci obsługiwani są w ponad 60 restauracjach, gdzie serwowana jest ręcznie wyrabiana pizza według oryginalnej włoskiej receptury. Historia Pizzy Dominium sięga 1993 roku, kiedy przy ulicy Złotej w Warszawie powstał pierwszy lokal.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764