logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Guseppe wsparta kampanią promocyjną

  PR 02.01.2013, przeczytano 1908 razy
ilustracjastrzałka

W ciągu ostatniego roku, za sprawą wprowadzenia do sprzedaży pizzy Guseppe, znacząco wzrósł rynek pizz mrożonych. I to właśnie Guseppe Dr. Oetkera jest najsilniejszą marką w tej kategorii. Z początkiem nowego roku firma intensyfikuje swe działania, ruszając z kampanią promocyjną produktu, obejmującą reklamę telewizyjną oraz działania w internecie. Zaprezentuje ona również dwie nowości - niedostępne dotychczas na polskim rynku kompozycje smakowe pizzy Guseppe - z szynką i sosem czosnkowym oraz z szynką i salami w wersji pikantnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-guseppe-wsparta-kampania-promocyjna,17600,artykul.html

W ciągu ostatniego roku rynek pizz mrożonych wzrósł wartościowo o 5, a ilościowo o 9 procent. W tej kategorii 3 marki należące do Dr. Oetkera – Guseppe, Rigga i Ristorante – cieszą się najwyższą rozpoznawalnością wśród konsumentów. Udziały firmy w segmencie pizz mrożonych wynoszą obecnie 50 procent wartościowo, co oznacza, że w ostatnim roku wzrosły o 12 punktów procentowych. Sukces ten Dr. Oetker zawdzięcza wprowadzeniu popularnej pizzy Guseppe, ulepszeniu jej receptury oraz intensywnej, dobrze ztargetowanej kampanii reklamowej. W styczniu firma rozpoczyna kolejne działania promocyjne, które m.in. zakomunikują wprowadzenie dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: z szynką i sosem czosnkowym oraz z szynką i salami w wersji pikantnej. Długoterminowym celem kampanii jest przybliżenie konsumentowi kategorii pizzy mrożonej i dalszy rozwój rynku.

Sprzedaż pizzy Guseppe będzie wspierana od stycznia jeszcze silniej niż w ubiegłym roku. Emisja spotów reklamowych jest zaplanowana na pierwszy kwartał 2013 r. w stacjach: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych i filmowych. Ponad połowa emisji znajdzie się w premiowych pozycjach w bloku. Reklama pojawi się również w kanałach VOD – czyli przy popularnych filmach i serialach. Za zakup mediów odpowiada firma Media Direction. Spot w wersji 15- i 30-sekundowej wykreował Albert Lumberjacker.

Działania promocyjne w internecie obejmą dedykowaną stronę www.guseppe.pl i fanpage na Facebooku, który od stycznia 2012 r. zyskał ponad 24 tysiące fanów. Użytkownicy tego medium będą mogli liczyć na różne niespodzianki, w tym konkursy z nagrodami, zabawy, oraz imprezy specjalne.

Źródło: Dr. Oetker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764