logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Hut docenia bohaterów, którzy są wśród nas

  PR 19.11.2020, przeczytano 184 razy
ilustracjastrzałka

Pielęgniarki, ratownicy, lekarze - wszyscy, którzy teraz walczą na pierwszej linii frontu o zdrowie nas wszystkich zasługują na wsparcie. Opowiedz Pizzy Hut o takich bohaterach, a marka obdaruje ich rocznym zapasem pysznej pizzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-hut-docenia-bohaterow%2C-ktorzy-sa-wsrod-nas,389245,artykul.html

Kiedy pracownicy służby zdrowia pracują pod ogromną presją i troszczą się o nasze zdrowie, warto by ktoś pomyślał o nich. Czas docenić ich poświęcenie i pomoc innym. Każdy może teraz opowiedzieć Pizzy Hut o tych niesamowitych ludziach. Marka dostarczy bohaterom, ich współpracownikom oraz bliskim roczny zapas pysznej pizzy. Będą mogli ją otrzymać prosto do domu oraz do miejsca pracy.

Akcja startuje 19 listopada i przez dwa tygodnie będzie prowadzona na profilu facebook.com/pizzahutpolska. Zgłaszając lokalnego bohatera, w komentarzu należy krótko napisać dlaczego zasługuje na roczny abonament pizzowy. Spośród zgłoszeń Pizza Hut wybierze 30 bohaterów naszych czasów. Każdy otrzyma roczny zapas pizzy.

- Bohaterowie pierwszej linii frontu walki o zdrowie nas wszystkich, pracują obecnie pod ogromną presją - mówi Maja Wagner, marketing specialist w Pizza Hut. - Kiedy poświęcają się dla innych, zasługują nie tylko na podziękowania i wielkie uznanie. Dzięki naszej akcji, każdy może ich wesprzeć, w tym trudnym czasie - dodaje.

Akcję Nasi Bohaterowie wesprze kampania digital, którą przygotował dział marketingu Pizza Hut wraz z agencją Hand Made. Za działania PR odpowiada 180heartbeats +JUNG v MATT.

Źródło: 180heartbeats +JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

­­AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo
Cityinfo – marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.
ZEN - fintechowe narzędzie finansowe startuje z kampanią reklamową
Polski fintech ZEN ogłosił swój oficjalny debiut na rynku. Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności...
PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się z apelem do Prezesa Rady Ministrów, Mateusza Morawieckiego, o ujęcie branży reklamowej we wsparciu przedsiębiorstw poszkodowanych skutkami pandemii. Sektor reklamowy, m.in. jako ogniwo zamrożonej branży eventowej, konferencyjnej i targowej wyraźnie odczuwa następstwa regresu gospodarczego.
Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią
Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy...
OBTK obsługuje międzynarodowy talent show
On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z VIRTUOSOS Holding Ltd. – producentem międzynarodowego talent show, który w Polsce będzie po raz pierwszy emitowany na antenie TVP Kultura i TVP HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764