logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Hut docenia bohaterów, którzy są wśród nas

  PR 19.11.2020, przeczytano 851 razy
ilustracjastrzałka

Pielęgniarki, ratownicy, lekarze - wszyscy, którzy teraz walczą na pierwszej linii frontu o zdrowie nas wszystkich zasługują na wsparcie. Opowiedz Pizzy Hut o takich bohaterach, a marka obdaruje ich rocznym zapasem pysznej pizzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-hut-docenia-bohaterow%2C-ktorzy-sa-wsrod-nas,389245,artykul.html

Kiedy pracownicy służby zdrowia pracują pod ogromną presją i troszczą się o nasze zdrowie, warto by ktoś pomyślał o nich. Czas docenić ich poświęcenie i pomoc innym. Każdy może teraz opowiedzieć Pizzy Hut o tych niesamowitych ludziach. Marka dostarczy bohaterom, ich współpracownikom oraz bliskim roczny zapas pysznej pizzy. Będą mogli ją otrzymać prosto do domu oraz do miejsca pracy.

Akcja startuje 19 listopada i przez dwa tygodnie będzie prowadzona na profilu facebook.com/pizzahutpolska. Zgłaszając lokalnego bohatera, w komentarzu należy krótko napisać dlaczego zasługuje na roczny abonament pizzowy. Spośród zgłoszeń Pizza Hut wybierze 30 bohaterów naszych czasów. Każdy otrzyma roczny zapas pizzy.

- Bohaterowie pierwszej linii frontu walki o zdrowie nas wszystkich, pracują obecnie pod ogromną presją - mówi Maja Wagner, marketing specialist w Pizza Hut. - Kiedy poświęcają się dla innych, zasługują nie tylko na podziękowania i wielkie uznanie. Dzięki naszej akcji, każdy może ich wesprzeć, w tym trudnym czasie - dodaje.

Akcję Nasi Bohaterowie wesprze kampania digital, którą przygotował dział marketingu Pizza Hut wraz z agencją Hand Made. Za działania PR odpowiada 180heartbeats +JUNG v MATT.

Źródło: 180heartbeats +JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764