logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Hut promuje Summer Happy Hours

  PR 06.08.2020, przeczytano 1380 razy
ilustracja

Lato w mieście wcale nie musi być nudne. Bez względu na to, czy jesteście na wakacjach, czy pragniecie po prostu zrelaksować się po pracy, Pizza Hut ma dla Was bardzo dobry powód by wieczorem wyjść z domu. Co ważne, w czasach dystansu społecznego marka zadbała o to, by wyjście do restauracji było bezpieczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-hut-promuje-summer-happy-hours,388018,artykul.html

W ramach strategii #SafeSummer, w której Pizza Hut dba o to, aby tegoroczne lato było pełne pozytywnych wrażeń, a zarazem bezpieczne, marka przygotowała specjalną promocję – Summer Happy Hours. W ramach tej oferty, można naprawdę sporo zaoszczędzić. Codziennie po godzinie 18:00, w restauracjach z obsługą kelnerską, każda średnia pizza kosztuje 24,99 zł, a każda duża – 29,99 zł. Wystarczy, że składając zamówienie podacie kelnerowi hasło “Lato”, a otrzymacie Waszą ulubioną pizzę w promocyjnej cenie. Do wyboru jest aż 16 smaków, więc zarówno sympatycy jalapeño, jak i miłośnicy warzyw znajdą coś dla siebie. Nie zapomnijcie, że oprócz dużego wyboru smaków pizzy, Pizza Hut ma także spory wybór przystawek, makaronów, świeżych sałatek, a wspólny posiłek można zakończyć pysznym deserem.

Pizza Hut pamięta również o obowiązujących zaleceniach, po to by goście bezpiecznie mogli cieszyć się smakiem pizzy i towarzystwem przy stole. Zarówno w restauracjach, jak i w ogródkach, dla gości wyznaczono specjalne strefy, w których można zająć stolik pojedynczo lub większą grupą - na przykład całą rodziną. Personel wyjątkowo dba, by każde miejsce było dokładnie zdezynfekowane. Warto także samemu pamiętać o zachowaniu bezpiecznego dystansu i czystości rąk - goście bez problemu odnajdą płyn do dezynfekcji przy wejściu.

Oferta Summer Happy Hours jest ważna do końca września w restauracjach z obsługą kelnerską oraz Express.

Marka ofertę komunikuje materiałami promocyjnymi w restauracjach (plakaty, wyklejki, roll up i nośniki IMS w galeriach handlowych). Dział marketingu przygotował ją we własnym zakresie. Działania PR realizuje 180heartbeats + JUNG v MATT.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764