logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Hut promuje Summer Happy Hours

  PR 06.08.2020, przeczytano 1358 razy
ilustracja

Lato w mieście wcale nie musi być nudne. Bez względu na to, czy jesteście na wakacjach, czy pragniecie po prostu zrelaksować się po pracy, Pizza Hut ma dla Was bardzo dobry powód by wieczorem wyjść z domu. Co ważne, w czasach dystansu społecznego marka zadbała o to, by wyjście do restauracji było bezpieczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-hut-promuje-summer-happy-hours,388018,artykul.html

W ramach strategii #SafeSummer, w której Pizza Hut dba o to, aby tegoroczne lato było pełne pozytywnych wrażeń, a zarazem bezpieczne, marka przygotowała specjalną promocję – Summer Happy Hours. W ramach tej oferty, można naprawdę sporo zaoszczędzić. Codziennie po godzinie 18:00, w restauracjach z obsługą kelnerską, każda średnia pizza kosztuje 24,99 zł, a każda duża – 29,99 zł. Wystarczy, że składając zamówienie podacie kelnerowi hasło “Lato”, a otrzymacie Waszą ulubioną pizzę w promocyjnej cenie. Do wyboru jest aż 16 smaków, więc zarówno sympatycy jalapeño, jak i miłośnicy warzyw znajdą coś dla siebie. Nie zapomnijcie, że oprócz dużego wyboru smaków pizzy, Pizza Hut ma także spory wybór przystawek, makaronów, świeżych sałatek, a wspólny posiłek można zakończyć pysznym deserem.

Pizza Hut pamięta również o obowiązujących zaleceniach, po to by goście bezpiecznie mogli cieszyć się smakiem pizzy i towarzystwem przy stole. Zarówno w restauracjach, jak i w ogródkach, dla gości wyznaczono specjalne strefy, w których można zająć stolik pojedynczo lub większą grupą - na przykład całą rodziną. Personel wyjątkowo dba, by każde miejsce było dokładnie zdezynfekowane. Warto także samemu pamiętać o zachowaniu bezpiecznego dystansu i czystości rąk - goście bez problemu odnajdą płyn do dezynfekcji przy wejściu.

Oferta Summer Happy Hours jest ważna do końca września w restauracjach z obsługą kelnerską oraz Express.

Marka ofertę komunikuje materiałami promocyjnymi w restauracjach (plakaty, wyklejki, roll up i nośniki IMS w galeriach handlowych). Dział marketingu przygotował ją we własnym zakresie. Działania PR realizuje 180heartbeats + JUNG v MATT.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764