logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Hut promuje Summer Happy Hours

  PR 06.08.2020, przeczytano 1486 razy
ilustracja

Lato w mieście wcale nie musi być nudne. Bez względu na to, czy jesteście na wakacjach, czy pragniecie po prostu zrelaksować się po pracy, Pizza Hut ma dla Was bardzo dobry powód by wieczorem wyjść z domu. Co ważne, w czasach dystansu społecznego marka zadbała o to, by wyjście do restauracji było bezpieczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-hut-promuje-summer-happy-hours,388018,artykul.html

W ramach strategii #SafeSummer, w której Pizza Hut dba o to, aby tegoroczne lato było pełne pozytywnych wrażeń, a zarazem bezpieczne, marka przygotowała specjalną promocję – Summer Happy Hours. W ramach tej oferty, można naprawdę sporo zaoszczędzić. Codziennie po godzinie 18:00, w restauracjach z obsługą kelnerską, każda średnia pizza kosztuje 24,99 zł, a każda duża – 29,99 zł. Wystarczy, że składając zamówienie podacie kelnerowi hasło “Lato”, a otrzymacie Waszą ulubioną pizzę w promocyjnej cenie. Do wyboru jest aż 16 smaków, więc zarówno sympatycy jalapeño, jak i miłośnicy warzyw znajdą coś dla siebie. Nie zapomnijcie, że oprócz dużego wyboru smaków pizzy, Pizza Hut ma także spory wybór przystawek, makaronów, świeżych sałatek, a wspólny posiłek można zakończyć pysznym deserem.

Pizza Hut pamięta również o obowiązujących zaleceniach, po to by goście bezpiecznie mogli cieszyć się smakiem pizzy i towarzystwem przy stole. Zarówno w restauracjach, jak i w ogródkach, dla gości wyznaczono specjalne strefy, w których można zająć stolik pojedynczo lub większą grupą - na przykład całą rodziną. Personel wyjątkowo dba, by każde miejsce było dokładnie zdezynfekowane. Warto także samemu pamiętać o zachowaniu bezpiecznego dystansu i czystości rąk - goście bez problemu odnajdą płyn do dezynfekcji przy wejściu.

Oferta Summer Happy Hours jest ważna do końca września w restauracjach z obsługą kelnerską oraz Express.

Marka ofertę komunikuje materiałami promocyjnymi w restauracjach (plakaty, wyklejki, roll up i nośniki IMS w galeriach handlowych). Dział marketingu przygotował ją we własnym zakresie. Działania PR realizuje 180heartbeats + JUNG v MATT.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764