logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Hut reklamuje ciasto Pan z agnecją Red8

  PR 17.03.2013, przeczytano 1994 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Red8 Advertising przygotowała najnowszą wizerunkową kampanię reklamową Pizzy Hut. Jej celem jest zwrócenie uwagi na wyjątkowość ciasta Pan, z którego marka słynie na całym świecie, a także w Polsce. Dzisiaj startuje odsłona telewizyjna kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-hut-reklamuje-ciasto-pan-z-agnecja-red8,18225,artykul.html

Puszyste wewnątrz a chrupiące na zewnątrz ciasto Pan, od 20 lat jest swoistym znakiem firmowym dla marki również w Polsce. Ciasto Pan jest świeżo przygotowywane na miejscu, w każdej z 53 restauracji Pizza Hut w Polsce. W przygotowanym na potrzeby kampanii spocie pokazany jest proces jego przygotowywania aż do momentu, w którym gotowa pizza trafia na stół.


Agencja Red8 Advertising przygotowała dwie wersje spotów telewizyjnych 30 s i 15 s, które będą emitowane m.in. w stacjach TVN i Polsat, oraz w kanałach tematycznych (Discovery & Animal Planet, At Media). Agencja przygotowała również materiały POSM (plakat, karta menu, zaproszenie) dla restauracji Pizza Hut. Cała kampania rozpoczęła się 12 marca, natomiast spoty telewizyjne będą emitowane od dziś (15 marca).

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Agencja Red8 Advertising obsługuje budżet reklamowy marki Pizza Hut już od 11 lat.

Klient: Amrest
Marka: Pizza Hut
Agencja: Red8 Advertising
Przedstawiciele klienta: Aleksander Pałka (Senior Brand Manager CEE), Agnieszka Kozłowska (Brand Manager Pizza Hut)
Przedstawiciele agencji: Michał Leszczyński (Strategic & Account Director), Elżbieta Szafraniec (Senior Account Manager), Piotr Grzegorzewski (Art Director), Jarosław Goleniewski (Copywriter)
Dom produkcyjny: Lemon
Reżyser: Toby Dye
Media: telewizja, materiały POSM w restauracjach Pizza Hut

Źródło: Red8 Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny
HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.
Piotr Morko awansuje w Newline Interactive
Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz...
Superbet i Lech: real time branding na stadionie
„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania. Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich...
Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764