Agencja Red8 Advertising przygotowała najnowszą wizerunkową kampanię reklamową Pizzy Hut. Jej celem jest zwrócenie uwagi na wyjątkowość ciasta Pan, z którego marka słynie na całym świecie, a także w Polsce. Dzisiaj startuje odsłona telewizyjna kampanii.
Puszyste wewnątrz a chrupiące na zewnątrz ciasto Pan, od 20 lat jest swoistym znakiem firmowym dla marki również w Polsce. Ciasto Pan jest świeżo przygotowywane na miejscu, w każdej z 53 restauracji Pizza Hut w Polsce. W przygotowanym na potrzeby kampanii spocie pokazany jest proces jego przygotowywania aż do momentu, w którym gotowa pizza trafia na stół.
Agencja Red8 Advertising przygotowała dwie wersje spotów telewizyjnych 30 s i 15 s, które będą emitowane m.in. w stacjach TVN i Polsat, oraz w kanałach tematycznych (Discovery & Animal Planet, At Media). Agencja przygotowała również materiały POSM (plakat, karta menu, zaproszenie) dla restauracji Pizza Hut. Cała kampania rozpoczęła się 12 marca, natomiast spoty telewizyjne będą emitowane od dziś (15 marca).
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Agencja Red8 Advertising obsługuje budżet reklamowy marki Pizza Hut już od 11 lat.
Klient: Amrest
Marka: Pizza Hut
Agencja: Red8 Advertising
Przedstawiciele klienta: Aleksander Pałka (Senior Brand Manager CEE), Agnieszka Kozłowska (Brand Manager Pizza Hut)
Przedstawiciele agencji: Michał Leszczyński (Strategic & Account Director), Elżbieta Szafraniec (Senior Account Manager), Piotr Grzegorzewski (Art Director), Jarosław Goleniewski (Copywriter)
Dom produkcyjny: Lemon
Reżyser: Toby Dye
Media: telewizja, materiały POSM w restauracjach Pizza Hut
Źródło: Red8 Advertising