logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Hut reklamuje ciasto Pan z agnecją Red8

  PR 17.03.2013, przeczytano 2017 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Red8 Advertising przygotowała najnowszą wizerunkową kampanię reklamową Pizzy Hut. Jej celem jest zwrócenie uwagi na wyjątkowość ciasta Pan, z którego marka słynie na całym świecie, a także w Polsce. Dzisiaj startuje odsłona telewizyjna kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-hut-reklamuje-ciasto-pan-z-agnecja-red8,18225,artykul.html

Puszyste wewnątrz a chrupiące na zewnątrz ciasto Pan, od 20 lat jest swoistym znakiem firmowym dla marki również w Polsce. Ciasto Pan jest świeżo przygotowywane na miejscu, w każdej z 53 restauracji Pizza Hut w Polsce. W przygotowanym na potrzeby kampanii spocie pokazany jest proces jego przygotowywania aż do momentu, w którym gotowa pizza trafia na stół.


Agencja Red8 Advertising przygotowała dwie wersje spotów telewizyjnych 30 s i 15 s, które będą emitowane m.in. w stacjach TVN i Polsat, oraz w kanałach tematycznych (Discovery & Animal Planet, At Media). Agencja przygotowała również materiały POSM (plakat, karta menu, zaproszenie) dla restauracji Pizza Hut. Cała kampania rozpoczęła się 12 marca, natomiast spoty telewizyjne będą emitowane od dziś (15 marca).

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Agencja Red8 Advertising obsługuje budżet reklamowy marki Pizza Hut już od 11 lat.

Klient: Amrest
Marka: Pizza Hut
Agencja: Red8 Advertising
Przedstawiciele klienta: Aleksander Pałka (Senior Brand Manager CEE), Agnieszka Kozłowska (Brand Manager Pizza Hut)
Przedstawiciele agencji: Michał Leszczyński (Strategic & Account Director), Elżbieta Szafraniec (Senior Account Manager), Piotr Grzegorzewski (Art Director), Jarosław Goleniewski (Copywriter)
Dom produkcyjny: Lemon
Reżyser: Toby Dye
Media: telewizja, materiały POSM w restauracjach Pizza Hut

Źródło: Red8 Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764