logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Hut reklamuje ciasto Pan z agnecją Red8

  PR 17.03.2013, przeczytano 2092 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Red8 Advertising przygotowała najnowszą wizerunkową kampanię reklamową Pizzy Hut. Jej celem jest zwrócenie uwagi na wyjątkowość ciasta Pan, z którego marka słynie na całym świecie, a także w Polsce. Dzisiaj startuje odsłona telewizyjna kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-hut-reklamuje-ciasto-pan-z-agnecja-red8,18225,artykul.html

Puszyste wewnątrz a chrupiące na zewnątrz ciasto Pan, od 20 lat jest swoistym znakiem firmowym dla marki również w Polsce. Ciasto Pan jest świeżo przygotowywane na miejscu, w każdej z 53 restauracji Pizza Hut w Polsce. W przygotowanym na potrzeby kampanii spocie pokazany jest proces jego przygotowywania aż do momentu, w którym gotowa pizza trafia na stół.


Agencja Red8 Advertising przygotowała dwie wersje spotów telewizyjnych 30 s i 15 s, które będą emitowane m.in. w stacjach TVN i Polsat, oraz w kanałach tematycznych (Discovery & Animal Planet, At Media). Agencja przygotowała również materiały POSM (plakat, karta menu, zaproszenie) dla restauracji Pizza Hut. Cała kampania rozpoczęła się 12 marca, natomiast spoty telewizyjne będą emitowane od dziś (15 marca).

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Agencja Red8 Advertising obsługuje budżet reklamowy marki Pizza Hut już od 11 lat.

Klient: Amrest
Marka: Pizza Hut
Agencja: Red8 Advertising
Przedstawiciele klienta: Aleksander Pałka (Senior Brand Manager CEE), Agnieszka Kozłowska (Brand Manager Pizza Hut)
Przedstawiciele agencji: Michał Leszczyński (Strategic & Account Director), Elżbieta Szafraniec (Senior Account Manager), Piotr Grzegorzewski (Art Director), Jarosław Goleniewski (Copywriter)
Dom produkcyjny: Lemon
Reżyser: Toby Dye
Media: telewizja, materiały POSM w restauracjach Pizza Hut

Źródło: Red8 Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764