logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Rigga z nowym opakowaniem i logo

  PR 30.01.2013, przeczytano 2255 razy
ilustracjastrzałka

Rigga Dr. Oetkera, jedna z 3 najsilniejszych polskich marek pizz mrożonych, już w lutym 2013 r. zostanie zaprezentowana w nowej odsłonie. Firma przedstawi produkt w ulepszonej recepturze, z jeszcze bardziej atrakcyjnymi dodatkami oraz w 2 niedostępnych wcześniej kompozycjach smakowych. Całość zmian podkreśli nowe logo i opakowanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-rigga-z-nowym-opakowaniem-i-logo,17826,artykul.html

Firma Dr. Oetker to lider na rynku pizz mrożonych, którego udziały wynoszą 50 procent (wartościowo). Rigga, Guseppe i Ristorante, marki należące do producenta, cieszą się najwyższą rozpoznawalnością wśród polskich konsumentów. Aby utrzymać swoją pozycję  i uznanie wśród klientów Dr. Oetker wciąż udoskonala portfolio swoich produktów. Dzięki temu już na początku lutego 2013 roku w sklepach pojawi się nowa Rigga.

Nowoczesna szata graficzna opakowań ma podkreślać jeszcze lepszy wygląd i smak pizzy, która będzie bardziej chrupiąca, wzbogacona o jeszcze smaczniejsze kompozycje dodatków i przypraw.

Miłośnicy pizzy z pewnością docenią nowe połączenia składników i bardziej atrakcyjny wygląd Riggi – ocenia Joanna Olender, senior product manager Dr. Oetker. – Ponadto dotychczasową ofertę uzupełnimy o dwa, dobrze zapowiadające się smaki pizzy: z szynką i salami oraz z szynką i pieczarkami z sosem czosnkowym.

Źródło: Dr. Oetker

Dodatkowe informacje:

1) AC Nielsen, 11.2012
2) PMR: Polish consumers still enjoy pizza, 12.2012

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Okładka okładką, dobrze aby odzwierciedlała zawartość ;)

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764