Rigga Dr. Oetkera, jedna z 3 najsilniejszych polskich marek pizz mrożonych, już w lutym 2013 r. zostanie zaprezentowana w nowej odsłonie. Firma przedstawi produkt w ulepszonej recepturze, z jeszcze bardziej atrakcyjnymi dodatkami oraz w 2 niedostępnych wcześniej kompozycjach smakowych. Całość zmian podkreśli nowe logo i opakowanie.
Firma Dr. Oetker to lider na rynku pizz mrożonych, którego udziały wynoszą 50 procent (wartościowo). Rigga, Guseppe i Ristorante, marki należące do producenta, cieszą się najwyższą rozpoznawalnością wśród polskich konsumentów. Aby utrzymać swoją pozycję i uznanie wśród klientów Dr. Oetker wciąż udoskonala portfolio swoich produktów. Dzięki temu już na początku lutego 2013 roku w sklepach pojawi się nowa Rigga.
Nowoczesna szata graficzna opakowań ma podkreślać jeszcze lepszy wygląd i smak pizzy, która będzie bardziej chrupiąca, wzbogacona o jeszcze smaczniejsze kompozycje dodatków i przypraw.
– Miłośnicy pizzy z pewnością docenią nowe połączenia składników i bardziej atrakcyjny wygląd Riggi – ocenia Joanna Olender, senior product manager Dr. Oetker. – Ponadto dotychczasową ofertę uzupełnimy o dwa, dobrze zapowiadające się smaki pizzy: z szynką i salami oraz z szynką i pieczarkami z sosem czosnkowym.
Źródło: Dr. Oetker