logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Run 2024 po raz pierwszy w Gdańsku

  PR 14.08.2024, przeczytano 863 razy
ilustracja

Już 22 września Gdańsk stanie się areną Pizza Run 2024. Wydarzenie sportowe organizowane jest przez Runaholic, który kierując się zasadą „Biegam, żeby jeść i jem, żeby biegać” zaraża innych swoją pasją. Od zeszłego roku partnerem „Pizza Run” jest również sieć Da Grasso.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-run-2024-po-raz-pierwszy-w-gdansku,405329,artykul.html

Trasa o długości 5 kilometrów prowadzić będzie przez malownicze zakątki Parku Ronalda Reagana, a na mecie na biegaczy czekać będzie smakowita niespodzianka – kawałek pizzy od Da Grasso. Dla najmłodszych uczestników przygotowano specjalne biegi na krótszych dystansach, aby i oni mogli poczuć magię Pizza Run. Na miejscu czekać będą również liczne atrakcje, które zapewnią rozrywkę i dodatkowe emocje zarówno biegaczom, jak i kibicom.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Podczas wydarzenia będzie można również odwiedzić stoisko franczyzowe Da Grasso. To dobra okazja, by porozmawiać z przedstawicielami firmy, dowiedzieć się więcej o jej działalności oraz poznać możliwości współpracy z jedną z wiodących sieci pizzerii w Polsce.

Źródło: Da Grasso

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764