logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pizza Run 2024 po raz pierwszy w Gdańsku

  PR 14.08.2024, przeczytano 412 razy
ilustracja

Już 22 września Gdańsk stanie się areną Pizza Run 2024. Wydarzenie sportowe organizowane jest przez Runaholic, który kierując się zasadą „Biegam, żeby jeść i jem, żeby biegać” zaraża innych swoją pasją. Od zeszłego roku partnerem „Pizza Run” jest również sieć Da Grasso.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pizza-run-2024-po-raz-pierwszy-w-gdansku,405329,artykul.html

Trasa o długości 5 kilometrów prowadzić będzie przez malownicze zakątki Parku Ronalda Reagana, a na mecie na biegaczy czekać będzie smakowita niespodzianka – kawałek pizzy od Da Grasso. Dla najmłodszych uczestników przygotowano specjalne biegi na krótszych dystansach, aby i oni mogli poczuć magię Pizza Run. Na miejscu czekać będą również liczne atrakcje, które zapewnią rozrywkę i dodatkowe emocje zarówno biegaczom, jak i kibicom.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Podczas wydarzenia będzie można również odwiedzić stoisko franczyzowe Da Grasso. To dobra okazja, by porozmawiać z przedstawicielami firmy, dowiedzieć się więcej o jej działalności oraz poznać możliwości współpracy z jedną z wiodących sieci pizzerii w Polsce.

Źródło: Da Grasso

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764