logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piękno i moc: kampania i konkurs z ultrabookami Asus Zenbook

  PR 09.10.2015, przeczytano 2210 razy
ilustracjastrzałka

12 października rusza wspólna kampania firmy ASUS oraz portalu internetowego Onet.pl, promująca wydajne i piękne ultrabooki z linii ASUS ZenBook. Całej akcji będzie towarzyszył konkurs mający poruszyć artystyczną kreatywność użytkowników, którego ambasadorami zostali wokalistka Natalia Przybysz, projektantka Natalia Skrzypska, Rafał Madajczak z ASZDziennika, oraz reżyser Bartek Kulas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piekno-i-moc%3A-kampania-i-konkurs-z-ultrabookami-asus-zenbook,26205,artykul.html

Ultrabooki ASUS ZenBook łączą w sobie wydajność, ergonomię i styl, dzięki czemu są idealnym narzędziem pracy w dobie ciągłej mobilności. Piękno i moc zamknięte w smukłej obudowie to ich znak rozpoznawczy. W rozpoczynającej się kampanii zalety serii ZenBook przedstawi czworo ambasadorów, których łączy nie tylko kreatywność, pasja ale także praca w ciągłym ruchu.

W gronie ambasadorów znaleźli się: twórca alternatywnej rzeczywistości ASZDziennika Rafał Madajczak, ceniona piosenkarka Natalia Przybysz, projektantka Kazaar Natalia Skrzypska oraz reżyser, scenarzysta i animator Bartek Kulas. Każdy z wyżej wymienionych, zainspirowanymi zaletami poszczególnych modeli ultrabooków ZenBook przygotował wyjątkowe zadanie konkursowe. Podejmując się wyzwania rzuconego przez poszczególnych ambasadorów, uczestnicy konkursu staną przed możliwością zdobycia atrakcyjnych nagród – ultrabooka ASUS ZenBook UX305 smartfona ASUS ZenFone 2, gamingowych słuchawek oraz kodów VOD.

Jako pierwszy, swoje wyzwanie rzuci Rafał Madajczak, twórca popularnego serwisu newsowego ASZDziennik. Zadanie będzie proste - wystarczy rozbawić ambasadora, wykazując się swoimi umiejętnościami tworzenia internetowych memów. W pierwszym konkursie można wziąć udział od 12 do 25 października. W późniejszym czasie uczestnicy będą mogli podjąć kolejne wyzwania, stawiane przez pozostałych ambasadorów kampanii: Natalię Przybysz, Natalię Skrzypską oraz Bartka Kulasa. W każdym z nich, będzie trzeba wykazać się wyobraźnią, pomysłowością i zmysłem artystycznym – podobnie jak ambasadorowie kampanii na co dzień.

Najnowsza kampania ASUS i Onet.pl przybliżają zalety ultrabooków ASUS ZenBook UX303, UX305, UX501 PRO. Aby wziąć udział w konkursach i zmierzyć się z zadaniami ambasadorów, wystarczy dokonać zgłoszenia na dedykowanej stronie internetowej www.asus.onet.pl, gdzie znajdują się także sylwetki ambasadorów, informacje na temat komputerów ZenBook oraz galeria zgłoszonych prac.

Kampania wraz z konkursami potrwają od 12 października do 7 grudnia.

Źródło: ASUS

www.asus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764