logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKN Orlen dołącza do Kross jako sponsor tytularny Kross Racing Team

  PR 25.02.2021, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Dynamiczny rozwój i kolejne sukcesy, w tym zdobycie medali podczas Igrzysk Olimpijskich – to plan jednej z najlepszych grup kolarstwa górskiego na świecie z Mają Włoszczowską na czele. Drużyna od lat wspierana przez polskiego producenta rowerów KROSS, zyskała nowego sponsora tytularnego – PKN ORLEN. W składzie KROSS ORLEN Cycling Team są Maja Włoszczowska, Czech Ondrej Cink oraz Bartłomiej Wawak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pkn-orlen-dolacza-do-kross-jako-sponsor-tytularny-kross-racing-team,390348,artykul.html

Druga drużyna w światowym rankingu MTB 2020, w kolejny sezon wkracza z nową nazwą. Wspierana dotychczas przez polskiego producenta rowerów KROSS, pozyskała drugiego, sponsora tytularnego. Od tego roku, zawodnicy będą startować pod nazwą KROSS ORLEN Cycling Team. Nowy sponsor zapewni drużynie odpowiednie zaplecze, które w przyszłości pozwoli pozyskiwać nowych zawodników. W sezonie 2021 zespół mierzy wysoko, wśród celów jest walka o czołowe lokaty podczas Pucharów Świata a także o medale podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

- KROSS od wielu lat wspiera sportowców z jednej z najlepszych grup kolarskich na świecie. Cieszy nas, że swoje spektakularne sukcesy odnoszą startując na polskich, zaawansowanych technologicznie rowerach, produkowanych z włókna węglowego. Rowery zaprojektowane z użyciem autorskich rozwiązań, powstają w nowoczesnej fabryce karbonu firmy KROSS w Przasnyszu. Jestem pewien, że zawodnicy KROSS ORLEN Cycling Team, dostarczą nam niezapomnianych wrażeń podczas startów w najważniejszych zawodach Pucharu Świata oraz Igrzysk Olimpijskich. Całej drużynie życzę wielu sukcesów – mówi Zbigniew Sosnowski, Prezes Zarządu KROSS.

PKN ORLEN jest najaktywniejszym sponsorem sportu w Polsce. Poza Formułą 1, Koncern angażuje się m.in. w takie dyscypliny motorsportu jak rajdy, żużel, F1H2O, akrobacje lotnicze, a także kolarstwo, siatkówkę, lekkoatletykę, piłkę nożną, piłkę ręczną. Jest również sponsorem strategicznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.

– Kolarstwo to jedna z najchętniej uprawianych przez Polaków dyscyplin, z którą jesteśmy związani od kilku lat. Wraz z firmą LangTeam realizujemy wyścigi kolarskie dla zawodowców pod nazwą ORLEN Wyścig Narodów oraz cykl wyścigów amatorskich. Teraz czas na kolarstwo górskie z którym, poprzez współpracę z polskim zespołem KROSS ORLEN Cycling Team, wiążemy nadzieję na sukcesy. W tym oczywiście na medal na igrzyskach olimpijskich w Tokio – mówi Agata Pniewska, Dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN.

Nadchodzący sezon przyniesie szereg wyzwań dla zawodników KROSS ORLEN Cycling Team.

- Bardzo się cieszę, że w kolejnym sezonie drużyna będzie miała zapewnione wsparcie na najwyższym poziomie, to ważny element dla rozwoju drużyny. Chciałbym  przede wszystkim podziękować firmie KROSS za wsparcie przez ostatnie lata oraz udoskonalanie rowerów, na których startują zawodnicy. Cieszy mnie fakt nawiązania współpracy z firmą PKN ORLEN, która od lat wspiera polski sport a teraz rozszerza tę działalność o kolarstwo górskie. Wśród celów drużyny na ten sezon są walka o czołowe lokaty podczas wyścigów Pucharów Świata, Igrzysk Olimpijskich w Tokio oraz zwycięstwa w wyścigach z kalendarza UCI. Pierwsze starty zawodników nowej drużyny zaplanowano na przełom lutego i marca podczas wyścigów w Hiszpanii – mówi Kornel Osicki, Team Manager KROSS ORLEN Cycling Team.

KROSS ORLEN Cycling Team to jedna z najlepszych grup kolarskich na świecie, obecna na trasach rowerowych od dekady. W skład grupy wchodzi elita światowego kolarstwa górskiego. Zawodników sponsorują polski producent rowerów KROSS oraz PKN ORLEN. W nowy rok cały zespół wkracza z dużymi ambicjami i apetytem na kolejne zwycięstwa.

Źródło: Prepare Sp. z o.o.

www.prepare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764