logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKN Orlen nowym partnerem Ekstraklasy

  PR 18.10.2019, przeczytano 244 razy

PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pkn-orlen-nowym-partnerem-ekstraklasy,384407,artykul.html

Logotyp ORLEN pojawi się między innymi na grafikach podczas transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, a także na nośnikach umieszczonych za bramkami na stadionach. Ponadto, Koncern obejmie wsparciem logistycznym Spółkę Ekstraklasa Live Park, która zajmuje się produkcją telewizyjną wszystkich 296 meczów w sezonie oraz dostarczaniem sygnału telewizyjnego do nadawców, w tym do Canal+ i TVP, oraz do platformy Ekstraklasa.TV, dzięki której kibice mogą oglądać mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy poza granicami Polski.

– Sponsoring sportowy stanowi kluczowy element komunikacji marketingowej marki ORLEN. Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów zgromadzonych co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców śledzących z uwagą wyniki tych rozgrywek. Jesteśmy przekonani, że tak jak w przypadku innych sportów, takich jak lekkoatletyka, siatkówka czy sporty motorowe z Formułą 1 na czele, nasze zaangażowanie w piłkę nożną przyniesie nam wymierne korzyści biznesowe i pozwoli umocnić postrzeganie marki – powiedział Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.      

– Witamy kolejną potężną polską firmę wśród Oficjalnych Partnerów Ekstraklasy. Piłka nożna i rozgrywki klubowe są doskonałym obszarem do wzmacniania swojej marki i budowania silnych więzi z klientami dzięki emocjom towarzyszącym rozgrywkom sportowym. W ramach współpracy nie będziemy skupiać się wyłącznie na świadczeniach promocyjnych, ale chcemy tworzyć dla Orlenu szereg możliwości, by zbliżyć tę markę do kibiców i budować ich zaangażowanie wokół ważnych dla naszego partnera obszarów. Zamierzamy także wspólnie z zespołem Orlenu wykorzystywać możliwości marketingowe istniejące po obu stronach, tak  by prowadzić działania nastawione na wzajemny rozwój biznesu – komentuje Marcin Animucki, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A.

Źródło: PKN ORLEN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Może nie będzie chleba, ale będą igrzyska.

avatar użytkownika
,

Uważasz że ta firma powinna powstrzymać się od aktywności marketingowych?  

,

Nazwałbym to, zgrabnie, transferem środków finansowych z sektora państwowego do sektora prywatnego, bez jasnego wskazania korzyści, jakichkolwiek, dla tego pierwszego i państwa jako właściciela.  

avatar użytkownika
,

W sponsoringu sportowym zazwyczaj ciężko jest wskazać bezpośrednią konwersję na wymierne korzyści - te mają raczej charakter wizerunkowy i długofalowy. To nie znaczy że można taką aktywność zaniedbać i zrobić miejsce dla konkurentów. To o czym piszesz nie wynika ze specyfiki marketingu sportowego, ale z patologii jaką jest utrzymywanie tworów pt. "spółki skarbu państwa". Praktycznie każdy transfer środków w ich wykonaniu można podważać w podobny sposób, bo są to pieniądze państwowe, które powinny być wydawane w sposób transparentny. To praktycznie niewykonalne w firmach prowadzących normalną komercyjną działalność - nie da się każdej decyzji podejmować publicznie albo na zasadzie przetargu.  

,

Warto mieć na uwadze, że Orlen jako firma bywał już kilka razy sponsorem sportowym i zawsze się to kończyło źle.

Ostatnia aktywność na tym polu także nie pozostawia wątpliwości, że jest raczej manewrem odwracającym uwagę, aniżeli skutkiem przemyślanych działań podejmowanych przez ludzi mających KOMPETENCJE.
No, ale państwowe pieniądze mają to do siebie, że można je wydawać niemal dowolnie, bez kontroli i bez konsekwencji.
  

avatar użytkownika
,

Ocena skuteczności tych konkretnych działań to inna sprawa, mówimy o generalnej zasadzie - czy firma tego typu powinna trzymać się od takich aktywności z daleka. Jak świat światem firmy z tej branży inwestowały w swój wizerunek wykorzystując właśnie marketing sportowy.  

,

Spółka której własnością jest skarb państwa, czyli my wszyscy, powinna bardzo ostrożnie wydawać pieniądze na to, co nie jest związane z jej działalnością podstawową.  

avatar użytkownika
,

Pełna zgoda.  

Najnowsze w tym dziale

Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna...
24/7Communication wzmacnia kompetencje w sektorze Healthcare
W czerwcu do zespołu agencji 24/7Communication dołączyła Barbara Wyszyńska, która objęła stanowisko Senior Account Managera w zespole dedykowanym pracy z klientami z obszaru Healthcare i Lidera Praktyki Healthcare. Nowa menadżer będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami komunikacji korporacyjnej dla Klientów agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764