logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKN Orlen promuje bezpieczną jazdę

  PR 22.12.2019, przeczytano 1203 razy
ilustracjastrzałka

​Kilka tysięcy dzieci i dorosłych spotkało się 15 grudnia br. na wydarzeniu motoryzacyjnym przygotowanym w ramach kampanii społecznej PKN ORLEN #Dobrykierowca. Najważniejsze aspekty z zakresu bezpieczeństwa -  symulację jazdy na suwak i korytarza życia  - prezentowali eksperci oraz kierowcy ORLEN Team. Partnerami akcji pt. „Poznaj nowe przepisy ruchu drogowego” była Kancelaria Prezesa Rady Ministrów oraz Policja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pkn-orlen-promuje-bezpieczna-jazde,385185,artykul.html

Głównym tematem wydarzenia była edukacja nt. bezpieczeństwa w ruchu drogowym w kontekście wprowadzonych zmian w prawie. Docelowo mają one zmniejszyć liczbę ofiar wypadków drogowych oraz dostosować polskie przepisy w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego do europejskich standardów.

W 2018 r. na polskich drogach zginęło ponad 2800 osób – w przeliczeniu na liczbę przejechanych kilometrów w naszym kraju ginie najwięcej osób w UE. Ponadto, od trzech lat rośnie liczba pieszych, którzy stracili życie na przejściach dla pieszych, a zatem w miejscach, które powinny gwarantować im pełne bezpieczeństwo. Zabici na drogach piesi stanowili ponad 28 proc. wszystkich ofiar wypadków drogowych w Polsce. Poza obszarami zabudowanymi w miejscach o dopuszczalnej prędkości wynoszącej 70 km/h, aż 90% kierowców przekracza dozwolony limit prędkości.

ilustracjastrzałka

Podczas niedzielnego eventu, uczestnicy mogli spotkać się z utytułowanymi zawodnikami motorsportu: Kubą Przygońskim, Maciejem Giemzą i Kacprem Wróblewskim. Do wygrania był również przejazd ze sportowcami ORLEN Team. W sumie blisko 100 gości wydarzenia miało okazję doświadczyć wrażeń z jazdy po specjalnie przygotowanym torze i driftu z czołówką polskich kierowców rajdowych.  Z kolei motocyklista - Adam Tomiczek oraz zawodnik zespołu ORLEN Team w kategorii quad - Kamil Wiśniewski zaprezentowali swoje pojazdy, na których przygotowują się do nadchodzącego Rajdu Dakar. Opowiedzieli przy tym o treningach i zasadach bezpieczeństwa. Miłośnicy gier mogli spróbować swoich sił w symulatorze bolidu F1 oraz ruchomym symulatorze 5D VR.

Szereg atrakcji przygotowali także partnerzy wydarzenia: Wojewódzka Komenda Policji w Radomiu, Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi, Ministerstwo Infrastruktury oraz Zakładowa Straż Pożarna PKN ORLEN. Wśród nich znalazły się między innymi: miasteczko drogowe dla dzieci, kurs pierwszej pomocy, quizy i konkursy z zakresu bezpiecznego zachowania na drodze oraz prezentacja specjalistycznego sprzętu gaśniczego w tym wozy bojowe i podręczny sprzęt gaśniczy.

Źródło: PKN ORLEN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764