logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKN Orlen promuje bezpieczną jazdę

  PR 22.12.2019, przeczytano 886 razy
ilustracjastrzałka

​Kilka tysięcy dzieci i dorosłych spotkało się 15 grudnia br. na wydarzeniu motoryzacyjnym przygotowanym w ramach kampanii społecznej PKN ORLEN #Dobrykierowca. Najważniejsze aspekty z zakresu bezpieczeństwa -  symulację jazdy na suwak i korytarza życia  - prezentowali eksperci oraz kierowcy ORLEN Team. Partnerami akcji pt. „Poznaj nowe przepisy ruchu drogowego” była Kancelaria Prezesa Rady Ministrów oraz Policja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pkn-orlen-promuje-bezpieczna-jazde,385185,artykul.html

Głównym tematem wydarzenia była edukacja nt. bezpieczeństwa w ruchu drogowym w kontekście wprowadzonych zmian w prawie. Docelowo mają one zmniejszyć liczbę ofiar wypadków drogowych oraz dostosować polskie przepisy w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego do europejskich standardów.

W 2018 r. na polskich drogach zginęło ponad 2800 osób – w przeliczeniu na liczbę przejechanych kilometrów w naszym kraju ginie najwięcej osób w UE. Ponadto, od trzech lat rośnie liczba pieszych, którzy stracili życie na przejściach dla pieszych, a zatem w miejscach, które powinny gwarantować im pełne bezpieczeństwo. Zabici na drogach piesi stanowili ponad 28 proc. wszystkich ofiar wypadków drogowych w Polsce. Poza obszarami zabudowanymi w miejscach o dopuszczalnej prędkości wynoszącej 70 km/h, aż 90% kierowców przekracza dozwolony limit prędkości.

ilustracjastrzałka

Podczas niedzielnego eventu, uczestnicy mogli spotkać się z utytułowanymi zawodnikami motorsportu: Kubą Przygońskim, Maciejem Giemzą i Kacprem Wróblewskim. Do wygrania był również przejazd ze sportowcami ORLEN Team. W sumie blisko 100 gości wydarzenia miało okazję doświadczyć wrażeń z jazdy po specjalnie przygotowanym torze i driftu z czołówką polskich kierowców rajdowych.  Z kolei motocyklista - Adam Tomiczek oraz zawodnik zespołu ORLEN Team w kategorii quad - Kamil Wiśniewski zaprezentowali swoje pojazdy, na których przygotowują się do nadchodzącego Rajdu Dakar. Opowiedzieli przy tym o treningach i zasadach bezpieczeństwa. Miłośnicy gier mogli spróbować swoich sił w symulatorze bolidu F1 oraz ruchomym symulatorze 5D VR.

Szereg atrakcji przygotowali także partnerzy wydarzenia: Wojewódzka Komenda Policji w Radomiu, Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi, Ministerstwo Infrastruktury oraz Zakładowa Straż Pożarna PKN ORLEN. Wśród nich znalazły się między innymi: miasteczko drogowe dla dzieci, kurs pierwszej pomocy, quizy i konkursy z zakresu bezpiecznego zachowania na drodze oraz prezentacja specjalistycznego sprzętu gaśniczego w tym wozy bojowe i podręczny sprzęt gaśniczy.

Źródło: PKN ORLEN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764