logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKN Orlen promuje bezpieczną jazdę

  PR 22.12.2019, przeczytano 978 razy
ilustracjastrzałka

​Kilka tysięcy dzieci i dorosłych spotkało się 15 grudnia br. na wydarzeniu motoryzacyjnym przygotowanym w ramach kampanii społecznej PKN ORLEN #Dobrykierowca. Najważniejsze aspekty z zakresu bezpieczeństwa -  symulację jazdy na suwak i korytarza życia  - prezentowali eksperci oraz kierowcy ORLEN Team. Partnerami akcji pt. „Poznaj nowe przepisy ruchu drogowego” była Kancelaria Prezesa Rady Ministrów oraz Policja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pkn-orlen-promuje-bezpieczna-jazde,385185,artykul.html

Głównym tematem wydarzenia była edukacja nt. bezpieczeństwa w ruchu drogowym w kontekście wprowadzonych zmian w prawie. Docelowo mają one zmniejszyć liczbę ofiar wypadków drogowych oraz dostosować polskie przepisy w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego do europejskich standardów.

W 2018 r. na polskich drogach zginęło ponad 2800 osób – w przeliczeniu na liczbę przejechanych kilometrów w naszym kraju ginie najwięcej osób w UE. Ponadto, od trzech lat rośnie liczba pieszych, którzy stracili życie na przejściach dla pieszych, a zatem w miejscach, które powinny gwarantować im pełne bezpieczeństwo. Zabici na drogach piesi stanowili ponad 28 proc. wszystkich ofiar wypadków drogowych w Polsce. Poza obszarami zabudowanymi w miejscach o dopuszczalnej prędkości wynoszącej 70 km/h, aż 90% kierowców przekracza dozwolony limit prędkości.

ilustracjastrzałka

Podczas niedzielnego eventu, uczestnicy mogli spotkać się z utytułowanymi zawodnikami motorsportu: Kubą Przygońskim, Maciejem Giemzą i Kacprem Wróblewskim. Do wygrania był również przejazd ze sportowcami ORLEN Team. W sumie blisko 100 gości wydarzenia miało okazję doświadczyć wrażeń z jazdy po specjalnie przygotowanym torze i driftu z czołówką polskich kierowców rajdowych.  Z kolei motocyklista - Adam Tomiczek oraz zawodnik zespołu ORLEN Team w kategorii quad - Kamil Wiśniewski zaprezentowali swoje pojazdy, na których przygotowują się do nadchodzącego Rajdu Dakar. Opowiedzieli przy tym o treningach i zasadach bezpieczeństwa. Miłośnicy gier mogli spróbować swoich sił w symulatorze bolidu F1 oraz ruchomym symulatorze 5D VR.

Szereg atrakcji przygotowali także partnerzy wydarzenia: Wojewódzka Komenda Policji w Radomiu, Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi, Ministerstwo Infrastruktury oraz Zakładowa Straż Pożarna PKN ORLEN. Wśród nich znalazły się między innymi: miasteczko drogowe dla dzieci, kurs pierwszej pomocy, quizy i konkursy z zakresu bezpiecznego zachowania na drodze oraz prezentacja specjalistycznego sprzętu gaśniczego w tym wozy bojowe i podręczny sprzęt gaśniczy.

Źródło: PKN ORLEN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764