logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKN Orlen z kampanią #Dobrykierowca

  PR 16.07.2021, przeczytano 701 razy
ilustracjastrzałka

​PKN ORLEN przygotował kolejne wydarzenie w ramach kampanii #DobryKierowca promując bezpieczną jazdę oraz przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. Podczas briefingu w Modlinie na konieczność zachowania ostrożności i odpowiedzialności na drogach zwracali uwagę Mateusz Morawiecki, Prezes Rady Ministrów i Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN. Towarzyszyli im zawodnicy ORLEN Team – Kuba Przygoński, Bartłomiej Marszałek, Maciej Giemza i Kamil Wiśniewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pkn-orlen-z-kampania-dobrykierowca,392303,artykul.html

- Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za bezpieczeństwo na drogach. Mamy już infrastrukturę, która umożliwia bezpieczną jazdę, ale musimy jeszcze zadbać o większą odpowiedzialność i kulturę poruszania się po drogach. Temu służy nasza kampania #DobryKierowca. W okresie wakacyjnym, gdy wiele osób przemieszcza się po polskich drogach, PKN ORLEN ponownie chce zwrócić uwagę na podstawowe zasady bezpiecznej jazdy tak, aby każdy dotarł bezpiecznie do celu swojej podróży - mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Ważnym elementem wszystkich wydarzeń w ramach kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca jest przede wszystkim aspekt edukacyjny. To wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, do której Koncern przywiązuje szczególną wagę. Żeby zwiększyć zasięg kampanii, PKN ORLEN zaprosił do współpracy zawodników ORLEN Team, m.in. Roberta Kubicę, Kubę Przygońskiego, Bartłomieja Marszałka, Macieja Giemzę i Kamila Wiśniewskiego.

– Wakacje to newralgiczny czas na polskich drogach. Wszyscy chcielibyśmy, aby kojarzył się przede wszystkim z beztroską i wypoczynkiem w rodzinnym gronie, dlatego tak bardzo zależy nam na promowaniu postaw poprawiających bezpieczeństwo na drodze. Mamy świadomość, że jako reprezentanci sportów motorowych możemy najlepiej i najsprawniej pokazać innym kierowcom, ile znaczą odpowiedzialność i zdrowy rozsądek – powiedział Kuba Przygoński, kierowca rajdowy i zawodnik ORLEN Team.

Wydarzenie miało formę pikniku, który będzie podstawą dalszej komunikacji szczególnie w mediach społecznościowych, przypominającej o odpowiedzialnej jeździe samochodem. Na miejscu można było dowiedzieć się, jak przygotować się do drogi, jak jeździć bezpiecznie, jak się zachować na miejscu wypadku oraz co może się stać, gdy nie dopilnujemy podstawowych zasad bezpieczeństwa. W planowaniu bezpiecznej podróży pomogli sportowcy ORLEN Team, którzy w duchu fair play dali przykład wszystkim kierowcom, jak jeździć bezpiecznie. Nie zabrakło też atrakcji edukacyjnych dla najmłodszych, które przygotowała Fundacja ORLEN.

Podczas wydarzenia zawodnicy ORLEN Team zaprezentowali pojazdy, które towarzyszą im podczas treningów i zawodów. W ramach szkoły bezpiecznej jazdy, sześciu instruktorów prowadziło szkolenia na torze. Goście mogli m.in. odbyć instruktaż pierwszej pomocy przedmedycznej na goglach VR, zobaczyć warsztat bezpieczeństwa na miejscu wypadku, obejrzeć pokaz wystrzału poduszki powietrznej czy skorzystać ze specjalnych gogli, które pokazują, jak zachowuje się osoba będąca pod wpływem używek. Rodzice mogli wziąć udział w szkoleniu z prawidłowego zapinania pasów i doboru odpowiedniego fotelika dla swojej pociechy.

ilustracjastrzałka

Kampania #DobryKierowca została zainicjowana przez PKN ORLEN w 2019 r. Jej głównym celem jest promocja bezpiecznej jazdy, ale również wsparcie działań prośrodowiskowych oraz lokalnych społeczności. Akcja ma uświadamiać, jak nawet niewielkie działania mogą pozytywnie wpłynąć na losy wielu ludzi i naszego otoczenia. Według badań Kantar z kwietnia 2020 r. odsetek osób, które miały kontakt z kampanią wyniósł blisko 70 proc. Kampanię cechuje też wysoki poziom rozpoznawalności marki. Średnio dla wszystkich kanałów, 85 proc. osób, które widziały reklamę prawidłowo rozpoznało markę. Jednocześnie prawie połowa osób, które deklarują kontakt z kampanią #DobryKierowca potwierdziła, że akcja PKN ORLEN przełożyła się na ich rzeczywiste zachowania na drodze.

Źródło: PKN ORLEN

www.orlen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764