logo
WIADOMOŚCI

PKO Bank Polski dołącza do firm członkowskich IAB Polska

  PR 07.11.2018, przeczytano 142 razy

W szeregi IAB Polska wstępuje PKO Bank Polski – niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pko-bank-polski-dolacza-do-firm-czlonkowskich-iab-polska,380053,artykul.html

PKO Bank Polski jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów. Utrzymuje dynamiczne tempo zmian technologicznych i rozwoju know-how. Inwestuje w innowacyjne produkty i rozwiązania organizacyjne, współpracuje z firmami z branży FinTech. Tworząc produkty i usługi, wyznacza nowe trendy na rynku. Jest prekursorem innowacyjności nadającym ton dyskusji o przyszłości rodzimej branży finansowej.

- Miło nam dołączyć do grona członków stowarzyszonych w  IAB Polska. PKO Bank Polski od wielu już lat angażuje się w przedsięwzięcia polskiej branży internetowej i fintechowej, tworzy zaawansowane rozwiązania przyszłości. Jesteśmy niekwestionowanym liderem bankowości elektronicznej, oferując naszym klientom cyfrowe kanały zdalne, w tym uznaną za najlepszą na świecie aplikację IKO. Członkostwo w IAB Polska wykorzystamy do wymiany wiedzy i doświadczeń, inspiracji oraz dalszego rozwoju branży bankowej pod kątem zastosowania środowiska on-line w poprawie doświadczeń naszych Klientów – komentuje Piotr Podstawek, Dyrektor Biura Strategii i Segmentacji Marketingowej PKO Banku Polskiego.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone