logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKO BP i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

  PR 19.09.2019, przeczytano 508 razy

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle działania reklamowe obejmują serwisy internetowe, aplikacje mobilne i szerokie spektrum kanałów social media. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media. Kampania będzie trwała do 15 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pko-bp-i-ekstraklasa-z-kampania-reklamowa-wokol-rozgrywek,384021,artykul.html

- Hasło naszej wspólnej kampanii „Gramy Razem” to sygnał całego środowiska biznesowo-sportowego, jaki kierujemy do wszystkich fanów, których widujemy co tydzień na stadionach PKO Ekstraklasy. Chcemy grać razem z każdym kibicem z osobna. Niezależnie, czy ten kibic kupuje bilet na sektor VIP, trybunę rodzinną, czy przez 90 minut ogląda mecz na stojąco i dopinguje głośno swój ukochany zespół. Jesteśmy przekonani, że pozytywne emocje można znaleźć w każdym miejscu stadionu. Jesteśmy sponsorem tytularnym rozgrywek, więc wprowadzamy szereg akcji i udogodnień zarówno dla kibiców, jak i osób podejmujących decyzje w strategicznych obszarach 16 klubów. Ostatnio zainaugurowany Program Partnerski łącznie z wcześniej podpisaną umową sponsorską może wesprzeć polską piłkę kwotą nawet 100 mln zł – mówi Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim.

Spoty w ramach najnowszej kampanii można obejrzeć na antenach TVP 1 i TVP 2, a także na kanałach tematycznych Telewizji Polskiej i Polsatu. Wspierająco reklamy emitowane są też  m.in. na stronie głównej Wirtualnej Polski, w serwisach należących do grupy ZPR, a także poprzez aplikacje sportowe. Działania reklamowe prowadzone są też w szerokim zakresie w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i Twitterze.

-  Jako sponsor tytularny rozgrywek PKO Bank Polski od samego początku bardzo ambitnie i aktywnie wspiera Ekstraklasę i występujące w niej kluby. Realizowana wspólnie kampania to kolejny projekt, przez który zachęcamy fanów piłki nożnej do wspólnego kibicowania na stadionach. W spotach wykorzystano ujęcia z rozegranych w ramach Ekstraklasy meczów oraz fabularyzowane sceny z udziałem pracowników, przedstawicieli i klientów PKO Banku Polskiego. W ten sposób z przymrużeniem oka pokazujemy, jak żywe emocje towarzyszą kibicom podczas piłkarskich spotkań, jednocześnie zapraszając ich na stadiony, byśmy mogli przeżywać je razem – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

W ramach kampanii powstał 50 sekundowy spot reklamowy i jego skrócona wersja,  którego koncepcję kreatywną przygotował Jacek Pawlak i Jane Stoykov, a wyreżyserował Marcin Serafin z Ekstraklasa Live Park. Projekt koordynowała Agencja Warszawa, produkcją zajęła się Film Produkcja, zaś postprodukcją Orka i Juice.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764