logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKP Intercity świętuje urodziny z Kore

  PR 07.10.2016, przeczytano 576 razy

PKP Intercity świętuje 15-lecie istnienia. Z tej okazji przewoźnik przygotował dla pasażerów wiele atrakcji w ramach akcji „Poczuj pociąg do nagród”. Za prace programistyczne oraz za przygotowanie kampanii GDN odpowiada Agencja reklamowa KORE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pkp-intercity-swietuje-urodziny-z-kore,30184,artykul.html

PKP Intercity, największy operator kolejowy na polskich torach w związku z jubileuszem chce podziękować pasażerom za 15 lat współpracy. Celem akcji jest również przekonanie podróżnych do częstszego poruszania się pociągami PKP Intercity oraz zachęcenie do wybrania tego przewoźnika przez osoby korzystające do tej pory z innych środków transportu.

Od 26 września w specjalnych konkursach do wygrania są m.in. bilety PKP Intercity na wszystkie kategorie pociągów, roczne karty na przejazdy w 1 klasie, vouchery na pobyt w  ośrodkach wypoczynkowych, tablety Samsung Galaxy Tab oraz sylwester dla 4 osób w Zakopanem. Więcej szczegółów na stronie www.intercity.pl/pociagdonagrod

Agencja KORE w ramach współpracy z PKP Intercity stworzyła dedykowane dla tego wydarzenia banery statyczne, dynamiczne, screening, animowaną nakładkę na mobilną stronę do logowania do wi-fi w pociągach, przygotowała landing page konkursowy, kreacje na stronę główną przewoźnika, a także mailing na bazie otrzymanych od Klienta materiałów.

Źródło: KORE

www.korekonnektiv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764