PKP Intercity świętuje 15-lecie istnienia. Z tej okazji przewoźnik przygotował dla pasażerów wiele atrakcji w ramach akcji „Poczuj pociąg do nagród”. Za prace programistyczne oraz za przygotowanie kampanii GDN odpowiada Agencja reklamowa KORE.
PKP Intercity, największy operator kolejowy na polskich torach w związku z jubileuszem chce podziękować pasażerom za 15 lat współpracy. Celem akcji jest również przekonanie podróżnych do częstszego poruszania się pociągami PKP Intercity oraz zachęcenie do wybrania tego przewoźnika przez osoby korzystające do tej pory z innych środków transportu.
Od 26 września w specjalnych konkursach do wygrania są m.in. bilety PKP Intercity na wszystkie kategorie pociągów, roczne karty na przejazdy w 1 klasie, vouchery na pobyt w ośrodkach wypoczynkowych, tablety Samsung Galaxy Tab oraz sylwester dla 4 osób w Zakopanem. Więcej szczegółów na stronie www.intercity.pl/pociagdonagrod
Agencja KORE w ramach współpracy z PKP Intercity stworzyła dedykowane dla tego wydarzenia banery statyczne, dynamiczne, screening, animowaną nakładkę na mobilną stronę do logowania do wi-fi w pociągach, przygotowała landing page konkursowy, kreacje na stronę główną przewoźnika, a także mailing na bazie otrzymanych od Klienta materiałów.
Źródło: KORE