logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKP Intercity zadba o dobre relacje

  PR 04.05.2023, przeczytano 508 razy
ilustracjastrzałka

PKP Intercity w pierwszym kwartale bieżącego roku przewiozło ponad 13,7 mln pasażerów. Spółka codziennie uruchamia ponad 400 pociągów, które docierają do setek miast i mniejszych miejscowości w całej Polsce. Tym samym narodowy przewoźnik dba o dobre relacje – dosłownie i w przenośni. „Dbamy o dobre relacje” to właśnie hasło nowej kampanii promocyjnej, która ma zachęcić Polaków do jazdy pociągami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pkp-intercity-zadba-o-dobre-relacje,399837,artykul.html

Celem kampanii „Dbamy o dobre relacje” jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją oraz umacnianie wizerunku PKP Intercity jako marki, która nieustannie zmienia się na lepsze. Przewoźnik w ramach działań przekonuje, że wspólna podróż, weekendowy wypad czy odkrywanie nowych miejsc procentuje cennymi doświadczeniami, których nie da się niczym innym zastąpić. Podróż pociągiem może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, lecz także ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, żeby zadbać o rodzinne czy przyjacielskie więzi.

Już wkrótce kampania pojawi się w ogólnopolskiej telewizji i w stacjach radiowych.

Działania w ramach kampanii będą szeroko prowadzone w kanałach digital oraz social media m.in. z wykorzystaniem video oraz kreacji graficznych.  PKP Intercity przygotowało w ramach kampanii m.in.  30- i 6-sekundowe spoty, w których pierwszoplanową rolę grają relacje między bohaterami.

Od 1 maja wystartowały działania w outdoorze, dzięki którym przechodnie i kierowcy w największych miastach w Polsce mogą zapoznać się z głównymi przekazami kampanii. Billboardy i citylighty opowiadają o bliskości, czułości i przyjaźni, które są pielęgnowane w podróży pociągami PKP Intercity.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Publicis Worldwide Poland, produkcją zajęło się studio filmowe Dynamo, a postprodukcją Delapost. Reżyserem spotów był Michał Bulik.

Rosnące zainteresowanie podróżami z PKP Intercity

PKP Intercity utrzymuje wysoką frekwencję po tym, jak w 2022 roku z usług narodowego przewoźnika skorzystało 59 mln osób, przyczyniając się do najlepszego wyniku przewozowego w historii spółki. Tym samym pobity został rekord z 2019 roku, kiedy pociągami PKP Intercity podróżowało blisko 49 milionów podróżnych.

Wyniki z pierwszego kwartału 2023 wskazują, że spółka ma szansę ponownie ustanowić rekord. W styczniu 2023 roku z usług przewoźnika skorzystało 4,64 mln pasażerów. To o 57% procent więcej niż w pierwszym miesiącu ubiegłego roku. Kolejne miesiące również upłynęły pod znakiem podróży z narodowym przewoźnikiem. W lutym tego roku z usług PKP Intercity skorzystało 4,4 mln pasażerów (o 48% więcej względem 2022 r.), a w marcu - 4,6 mln (o 6% więcej niż w marcu 2022 r.). Łącznie spółka w pierwszym kwartale br. przewiozła ponad 13,7 mln pasażerów – to najlepszy wynik w ponad 20-letniej historii PKP Intercity.

Źródło: PKP INTERCITY S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764