logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plac Unii rozbłysnął na czerwono w geście solidarności z chorymi

  PR 09.09.2019, przeczytano 423 razy
ilustracjastrzałka

5 września br. Plac Unii podświetlony został na czerwono. To symboliczny gest solidarności z chorymi na nowotwór, podopiecznymi Fundacji Rak’n’Roll. Celem stowarzyszenia jest zmiana schematów myślenia o nowotworach oraz poprawa jakości życia osób cierpiących na tę chorobę. W tym roku Fundacja obchodzi swoje 10-lecie. Z tej okazji organizowana jest sztafeta rowerowa z Warszawy na geograficzny Zwrotnik Raka w Saharze Zachodniej – Projekt Rolling 2 Zwrotnik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plac-unii-rozblysnal-na-czerwono-w-gescie-solidarnosci-z-chorymi,383895,artykul.html

Plac Unii nie pozostaje obojętny wobec ważnych społecznie tematów. Zaangażowaliśmy się we współpracę z Fundacją Rak’n’Roll, żeby przełamywać tabu związane z podejściem do raka w Polsce. Poprzez symboliczny gest podświetlenia budynku na czerwono w dniu rozpoczęcia Projektu Rolling 2 Zwrotnik, pokazujemy nasze wsparcie dla osób zmagających się z chorobą nowotworową, mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor Placu Unii.

Siła i radość życia osób, które wygrały z rakiem motywacją do zdrowienia dla innych

Projekt Rolling 2 Zwrotnik to wyprawa rowerowa ludzi, którzy przebyli chorobę nowotworową. Podróż z Warszawy na geograficzny Zwrotnik Raka w Saharze Zachodniej potrwa 4 miesiące i rozpocznie się 5 września 2019 r. Trasa liczy blisko 7 tys. km. W sztafecie udział weźmie 27 osób, które pokonały raka oraz 19-osobowa ekipa wspierająca.

Podróż jest dowodem siły, energii i radości życia osób, które przebyły chorobę nowotworową. Sztafeta ma stać się także marzeniem i motywacją do zdrowienia dla tych, którzy nadal chorują.

Wyprawa jest zwieńczeniem obchodów 10-lecia Fundacji Rak’n’Roll.

Źródło: Fundacja Rak’n’Roll

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
Platige Image prezentuje VFX Showreel
Platige Image, polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne, znane z realizacji efektów do takich tytułów, jak The Witcher, Shadow&Bone czy Blood Origin,  prezentuje najnowszy showreel.
Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone
FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764