logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Placówka Credit Agricole nagrodzona w konkursie Best Shop Concept

  PR 25.05.2025, przeczytano 784 razy
ilustracjastrzałka

Placówka Credit Agricole przy Rondzie Daszyńskiego w Warszawie została wyróżniona w konkursie Best Shop Concept. Jury konkursu nagradza najciekawsze koncepty sklepów i placówek usługowych, które wyróżniają się unikalnymi rozwiązaniami oraz designem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/placowka-credit-agricole-nagrodzona-w-konkursie-best-shop-concept,408957,artykul.html

Unikalny design inspirowany naturą

Projekt naszej placówki flagowej, który przygotowaliśmy ze studiem MUSU, został nagrodzony w konkursie Best Shop Concept, w kategorii „Punkt sprzedaży usług”. Jego ideą jest docenienie najciekawszych konceptów sklepowych w różnych formatach, które wyróżniają się zarówno pod względem estetycznym jak i użytkowym. Oceniana jest także spójność i jednocześnie unikalność konceptu, zastosowanie unikalnych rozwiązań oraz design.

Bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia. Zależało nam, żeby stworzyć miejsce w dobrym klimacie inspirowane naturą, z unikalnym designem – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy Credit Agricole.

Przyjazna atmosfera

Nagrodzona placówka zlokalizowana jest w budynku Warsaw Hub przy Rondzie Daszyńskiego, w samym sercu biznesowej dzielnicy Warszawy. Jest wzorcową wizytówką naszego banku. Zastosowaliśmy w niej rozwiązania, które najlepiej służą komfortowi klientów oraz wpisują się w filozofię banku skupionego na człowieku, który umiejętnie łączy relacje z nowoczesną technologią.

Placówka zaprojektowana jest na bazie koła, w którym klient znajduje się w centrum uwagi. Obłe są też kształty mebli, a ekrany digital – zakrzywione. Do tego miękkie fotele i krzesła, dywanowe wykładziny, tapicerowane panele i tapety na ścianach. – To wszystko tworzy przytulną i przyjazną atmosferę, w której chce się przebywać i rozmawiać o ważnych finansowych sprawach – mówi Beata Matuszewska, architektka w Biurze Nieruchomości.

Klient w centrum uwagi

Wyjątkowym elementem wystroju placówki jest tężnia solankowa umieszczona w samym centrum lokalu. Drewniana konstrukcja wypełniona gałązkami tarniny, po których spływa roztwór wody z solą, działa jak filtr: usuwa zanieczyszczenia powietrza i równocześnie je nawilża. Tężnia otoczona jest wysoką na 3,3 m „zieloną” ścianą z żywymi roślinami. Wokół, w miękkich, wygodnych fotelach, klienci mogą oczekiwać na swoją rozmowę z doradcą. Mogą się tam napić kawy lub herbaty, albo poczytać gazetę.

Centralna strefa placówki nazywana jest „epicentrum”. Nie tylko dlatego, że znajduje się w środku lokalu, ale również symbolizuje pełne skupienie na potrzebach klienta. – Chcemy, żeby klient czuł tę spójność: wyjątkowe wnętrze i wyjątkową kulturę obsługi w wyjątkowym banku – podkreśla Beata Borucka, managerka projektów marketingowych.

Spójność wizerunku z ideą

Koncepcję wystroju oraz projekty wykonawcze placówki flagowej Credit Agricole przygotowało studio projektowania wnętrz komercyjnych MUSU, które od 2006 r. zapewnia profesjonalne usługi w zakresie aranżacji i realizacji lokali komercyjnych: biur, sklepów, hoteli, restauracji, siłowni, placówek medycznych itp.

W naszych projektach dbamy o spójność wizerunku z filozofią, ideą marki, firmy, miejsca. Jesteśmy dumni z efektów tej pracy i cieszymy się z tego wyróżnienia – mówi Marcin Irek project manager i partner w MUSU.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764