logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plakat „Sto pytań o wodę” już jutro w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”

  PR 12.08.2020, przeczytano 305 razy
ilustracjastrzałka

Jaki ślad wodny zostawia przeciętny Polak? Jak na co dzień oszczędzać wodę? Co wspólnego ma wycinka drzew z suszą albo powodzią? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdą się jutro, 13 sierpnia na plakacie „Sto pytań o wodę” dołączonym do „Gazety Wyborczej”, w ramach ekologicznej akcji dziennika „JednaPlaneta.JednoŻycie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plakat-_sto-pytan-o-wode_-juz-jutro-w-sprzedazy-z-_gazeta-wyborcza_,388082,artykul.html

Przeciętny mieszkaniec Ziemi zużywa dziś 6 razy więcej wody niż 100 lat temu. Jeśli nic się nie zmieni, w ciągu najbliższych 25 lat jej zapotrzebowanie wzrośnie o 60 proc. Jednak wody wraz z eskalacją zmian klimatycznych może zabraknąć. Ponieważ jest ona niezbędna do życia wszystkim organizmom żywym, jej brak może mieć katastrofalne skutki dla nas i naszej planety. Dlatego tak ważnym jest, abyśmy nauczyli się ją oszczędzać i świadomie konsumować. Jak to robić? Chociażby gromadząc deszczówkę, pijąc kranówkę czy biorąc zimne, krótkie kąpiele. Ważne jest również, aby wiedzieć, np. ile wody dziennie powinno się pić i co dzieje się, gdy pijemy jej za mało? Czy woda z kranu jest zdrowa i jaką mamy pewność, że nie jest zanieczyszczona?   

W dołączonym do czwartkowego wydania „Gazety Wyborczej” plakacie „Sto pytań o wodę” czytelnicy znajdą odpowiedzi na setkę pytań dotyczących sposobów na dbanie o siebie oraz środowisko poprzez umiarkowane używanie wody. W przygotowaniu odpowiedzi dziennikarzom pomogli specjaliści z warszawskiego MPWiK oraz Centrum wiedzy o widzie Hydropolis we Wrocławiu. Partnerem wydania plakatu jest firma Xylem Water Solutions Polska.  

Plakat powstał w ramach akcji „JednaPlaneta.JednoŻycie” – cyklu artykułów „Gazety Wyborczej” dotyczących problemów klimatycznych. Od czerwca br. przez najbliższy kwartał tematem przewodnim jest woda. Dziennikarze wraz z ekspertami opowiadają o załamaniu klimatu oraz szukają rozwiązań, które pojedynczy człowiek, duża organizacja czy samorząd mogą wdrożyć, aby sprostać środowiskowym wyzwaniom, z jakimi przychodzi nam się mierzyć - zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej. Teksty te można czytać na łamach dziennika oraz na stronie akcji Wyborcza.pl/JednaPlanetaJednoZycie. Partnerami wspierającymi projekt są: Wavin, Kompania Piwowarska oraz Xylem Water Solutions Polska.  

„Gazeta Wyborcza” od dłuższego czasu zachęca swoich czytelników do bardziej prośrodowiskowych postaw, m.in. poprzez informacje rozsyłane w cotygodniowym Newsletterze ekologicznym, do którego można zapisać się na stronie: Wyborcza/newslettery. Prócz tego na bieżąco można śledzić informacje o aktualnych wydarzeniach w dziedzinie ochrony środowiska w internetowym wydaniu gazety -  serwisie Wyborcza.pl, w zakładce dotyczącej ekologii - „Wyborcza na zielono”: Wyborcza.pl/wyborczanazielono  

„Gazeta Wyborcza” wraz z dołączonym plakatem „Sto pytań o wodę”  ukaże się w punktach sprzedaży prasy w czwartek, 13 sierpnia br. w cenie 4,99 zł. Wydanie wspiera autopromocja w prasie i internecie (Wyborcza.pl, Facebook i Instagram) oraz kampania w rozgłośniach radiowych Agory. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
Telewizja Polsat, dzięki transakcji z Grupą ZPR Media, została większościowym udziałowcem spółki Spektrum TV Sp. z o.o., nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Dotychczas Telewizja Polsat posiadała poniżej 50% udziałów (49,48%).
Morizon.pl i Gratka.pl, czołowe serwisy ogłoszeniowe w Polsce, działające w strukturach Ringier Axel Springer Media wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Dzięki uruchomieniu nowych usług ogłoszeniodawcy zyskają możliwość dotarcia nawet do 90 proc. aktywnych użytkowników polskiego internetu.
Ringier Axel Springer Polska została członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, która jest wiodącym głosem dla zagranicznych inwestorów w Polsce. Organizacja składa się z ponad 360 firm reprezentujących szeroką gamę sektorów, które zainwestowały w Polsce ponad 236 mld złotych i zatrudniają ponad 260 tysięcy pracowników. American Chamber of Commerce od 30 lat aktywnie...
WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764