logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plakat filmowy: Warsztaty 2017

   09.10.2017, przeczytano 622 razy
ilustracjastrzałka

Warsztaty Plakatu 2017 to trzecia edycja warsztatów projektowania plakatów filmowych, utrzymana w duchu polskiej szkoły plakatu. Zajęcia teoretyczne i praktyczne poprowadzi Maja Wolna - wielokrotnie nagradzana artystka i doktor habilitowana sztuki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plakat-filmowy%3A-warsztaty-2017,34025,artykul.html

Wydarzenie podzielone będzie na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Podczas blisko 30 godzin zajęć uczestnicy poznają historię polskiego plakatu, wezmą udział w zajęciach z typografii, będą rozwijać swoje projekty, pogłębiać wiedzę i udoskonalać swoje umiejętności w zakresie projektowania graficznego, a przede wszystkim projektowania plakatów. Warsztaty zostaną zwieńczone uroczystym wermisażem prac absolwentów kursu.

Celem warsztatów jest stworzenie autorskiego plakatu do filmów, które aktualnie znajdują się w fazie produkcji. W tym roku inspiracją dla uczestników będą dwa filmy:

  • “Who Will Write Our History” – film dokumentalny w reżyserii Roberty Grossman. Produkcja: Roberta Grossman. Producent wykonawczy Nancy Spielberg. Koproducent Match&Spark, Mazowiecki Fundusz Filmowy, Wytwórnia Katahdin Productions.
  • “Wieloryb z Lorino” – film dokumentalny w reżyserii Macieja Cuske. Produkcja: Pokromski Studio, Producent: Mikołaj Pokromski.  


Z uczestnikami spotkamy się między 21 października 2017 a 13 stycznia 2018 w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej.

Do udziału zapraszamy grafików, artystów plastyków, studentów, pasjonatów i amatorów sztuk pięknych.

Koszt udziału: 1200 zł brutto.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764