logo
WIADOMOŚCI

Plakat filmowy: Warsztaty 2017

redakcja   09.10.2017, przeczytano 214 razy
ilustracjastrzałka

Warsztaty Plakatu 2017 to trzecia edycja warsztatów projektowania plakatów filmowych, utrzymana w duchu polskiej szkoły plakatu. Zajęcia teoretyczne i praktyczne poprowadzi Maja Wolna - wielokrotnie nagradzana artystka i doktor habilitowana sztuki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plakat-filmowy:-warsztaty-2017,34025,artykul.html

Wydarzenie podzielone będzie na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Podczas blisko 30 godzin zajęć uczestnicy poznają historię polskiego plakatu, wezmą udział w zajęciach z typografii, będą rozwijać swoje projekty, pogłębiać wiedzę i udoskonalać swoje umiejętności w zakresie projektowania graficznego, a przede wszystkim projektowania plakatów. Warsztaty zostaną zwieńczone uroczystym wermisażem prac absolwentów kursu.

Celem warsztatów jest stworzenie autorskiego plakatu do filmów, które aktualnie znajdują się w fazie produkcji. W tym roku inspiracją dla uczestników będą dwa filmy:

  • “Who Will Write Our History” – film dokumentalny w reżyserii Roberty Grossman. Produkcja: Roberta Grossman. Producent wykonawczy Nancy Spielberg. Koproducent Match&Spark, Mazowiecki Fundusz Filmowy, Wytwórnia Katahdin Productions.
  • “Wieloryb z Lorino” – film dokumentalny w reżyserii Macieja Cuske. Produkcja: Pokromski Studio, Producent: Mikołaj Pokromski.  


Z uczestnikami spotkamy się między 21 października 2017 a 13 stycznia 2018 w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej.

Do udziału zapraszamy grafików, artystów plastyków, studentów, pasjonatów i amatorów sztuk pięknych.

Koszt udziału: 1200 zł brutto.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mickiewicz w gumiakach: Identyfikacja i koncept komunikacyjny winnicy Mickiewiczów
Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów.
Podwójny sukces promocyjny SGGW
Anna Kiryjow z Biura Prasowego SGGW została wybrana na Prezeskę Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", a ubiegłoroczna kampania promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prowadzona pod hasłem "SGGW - sukces z natury" otrzymała wyróżnienie podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom". Obydwa te osiagnięcia świadczą...
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla marki LOVI, aż 8 na 10 młodych mam w Polsce doświadczyło problemów związanych z karmieniem dziecka piersią.
Kampania reklamowa żelków Akuku
Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim sympatyczny AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków, zawadiacko uśmiecha się do konsumentów ze wszystkich opakowań, a ponadto gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Słodkości podbiły jego serce za sprawą...
Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup
Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja ...
 
poniedziałek 18.06.2018, 129 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone