Plakat Ikea z hasłem ''Wróć do mnie!'' pokonał konkurencję zdobywając tytuł Plakatu Roku i wygrywając pierwszą edycję konkursu organizowanego wspólnie przez Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie.
Cityboard Media wspólnie i specjaliści ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie wyłonili zwycięzcę pierwszej rocznej edycji prowadzonego wspólnie konkursu - City Plakat. Tytuł Plakatu Roku przypadł firmie Ikea za eksponowany w maju layout z hasłem ''Wróć do mnie!''. Zwycięstwu towarzyszą nagrody w postaci konsultacji specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczna kampania reklamowa na stu nośnikach 6x3 od Cityboard Media gratis.
Plakat Ikea zdaniem jury wyróżniał się ''prostotą, przejrzystością i zgrabnym odwołaniem do emocji przy pomocy nie narzucającej się grafiki''
Majowa kampania Ikea w Trójmieście była ściśle związana z przebudową lokalnego sklepu. Składające się na nią layouty informowały: ''Zmieniam się dla Ciebie! 3x większa IKEA'', ''Obiecuję, będzie lepiej! Koniec rozbudowy'' i ''Wróć do mnie! 2500 miejsc parkingowych'' . Za kreacje odpowiedzialna była agencja Mrufka PR. Uwagę jurorów zwracały także wcześniejsze kreacje reklamujące łódzką placówkę (II miejsca w miesięcznych odsłonach konkursu w listopadzie i grudniu, kreacje autorstwa Team One).
W rywalizacji o tytuł Plakatu Roku Ikea pokonała 11 reklam: Play (hasło kampanii: Mamy wszystkie modele telefonów), Grupy ITI (nFilm HD: włącz nowy kanał filmowy), Gant Development (Osiedle Karpia), Sephory (Przyjemność w prezencie), Toyoty (Toyota Żerań), Nestle (Poczuj miętę w Walentynki), Galerii Handlowej Arena (Moda na okrągło), Kraft Foods Polska (Okienko z widokiem na orzechy), Lonza-Nata (Czystość z pierwotnej natury), ZTM (Tramwaj na Tarchomin), Auchan (Witaj szkoło!).
Konkurs City Plakat to wspólny projekt Cityboard Media i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. W ramach konkursu specjaliści z SWPS wybierają co miesiąc trzy layouty prezentowane na nośnikach Cityboard Media. Zwycięzca wyłoniony został po roku trwania konkursu spośród zdobywców pierwszych miejsc (Plakatów Miesiąca). Obecnie trwa druga edycja konkursu.
Źródło: Cityboard Media