logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plakaty studia Zupagrafika w Institute of Design Kielce

   29.11.2015, przeczytano 1308 razy

Zupagrafika to hiszpańsko-polska pracownia grafiki, założona w 2012 roku w Poznaniu, przez Davida Navarro i Martynę Sobecką. Studio w szczególny sposób związane jest z architekturą i typografią. Od 2012 roku Zupagrafika równolegle projektuje, ilustruje i wydaje kolekcje wycinanek inspirowanych modernistyczną architekturą oraz polskim wzornictwem przemysłowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plakaty-studia-zupagrafika-w-institute-of-design-kielce,26698,artykul.html

Prace Zupagrafiki wystawiane były m.in. podczas: 24. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie (Wystawa Główna), Italian Poster Biennial 2015 (Wystawa Główna), London Design Festival 2014, Milan Design Week 2015, czy Druga Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych 2015-2016. Studio jest również laureatem wielu nagród w dziedzinie projektowania graficznego, jak: Must Have 2014 przyznawanej przez Lodz Design Festival, Taiwan International Graphic Design Award 2015, Graphic Design Festival Breda 2015 (Pierwsza nagroda w konkursie Poster Project), i innych.

Na wystawie pokazanych zostanie 16. wybranych autorskich plakatów pracowni, zrealizowanych w latach 2012-2015.

Wernisaż i spotkanie autorskie:
4 grudnia 2015, godz. 18

Wystawa potrwa do 31 stycznia 2016

Więcej informacji: http://www.idkielce.pl/pl/

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Plakaty studia Zupagrafika w Institute of Design Kielce

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764