logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plamoodporność gwarantowana w kampanii farb Magnat Ceramic

  PR 06.08.2013, przeczytano 1377 razy

Ceramiczna farba do wnętrz MAGNAT CERAMIC wprowadza nową jakość w kategorii farb. Technologia CERAMIC SYSTEM (CS 3G), w połączeniu z ponadprzeciętnymi parametrami odporności na szorowanie na mokro sprawiają, że plamy nie wnikają w głąb powłoki, dzięki czemu zaraz po ich powstaniu łatwo je usunąć. Właściwości te podkreśla ogólnopolska kampania reklamowa, która rozpoczęła się pod koniec lipca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plamoodpornosc-gwarantowana-w-kampanii-farb-magnat-ceramic,19394,artykul.html

Plamoodporność gwarantowana albo zwrot pieniędzy" jest głównym komunikatem ogólnopolskiej kampanii reklamowej MAGNAT CERAMIC, która wystartowała 26 lipca 2013 roku. Prowadzone działania objęły telewizję, internet, prasę oraz radio.

W ramach kampanii, odbiorcy obejrzą zabawne spoty ukazujące ponadprzeciętne właściwości farby. Spoty będzie można zobaczyć w internecie oraz w największych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Towarzyszyć im będą bannery internetowe, reklamy prasowe w prestiżowych tytułach wnętrzarskich i lifestylowych oraz materiały POS.

Niezależnie od rodzaju medium, walory produktu będą komunikowane za pomocą hasła: „Przypadki chodzą po ścianach... po ścianie pomalowanej farbą MAGNAT CERAMIC długo sobie nie pochodzą!".

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764