logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Plamy na folii odblaskowej

Strona 2/2  1 2

| 16.02.2017 10:02

No właśnie z tym jest problem, dwa jaką mam gwarancję że na nowej folii to samo nie wyjdzie.

brak ikonki
+

Rybnik
wiadomości: 8
w Signs.pl od 15.02.2017
IP: 178.37.54.XXX

| 16.02.2017 10:02

A może była docinana tępym nożem i ją poszarpało, albo za mocno była grzana, albo klejona na mokro i wilgotna pojechała na mróz ......
Zaklej z wierzchu 2-3cm paskiem odblasku i będzie git.

brak ikonki
+ + + + + +

wiadomości: 681
w Signs.pl od 13.08.2012
IP: 94.254.174.XXX

| 16.02.2017 10:02

Dzięki za uwagi, poszarpana na pewno nie jest, noże mamy dobre Grzana była bardzo delikatnie, klejona na mokro owszem, auto stało w ogrzewanym garażu 30 godzin po oklejeniu.

brak ikonki
+

Rybnik
wiadomości: 8
w Signs.pl od 15.02.2017
IP: 178.37.54.XXX

| 16.02.2017 14:02

czynnikow zawsze moze byc kilka ale mnie wyglada na wade folii... jakie noze ?...

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

bielsko
wiadomości: 1832
w Signs.pl od 31.01.2008
IP: 188.146.80.XXX

| 16.02.2017 14:02

pxl666, 2017-02-16 14:25
czynnikow zawsze moze byc kilka ale mnie wyglada na wade folii... jakie noze ?...


No jak to jakie Panie? W każdej szanującej się firmie tylko OLFA

brak ikonki
+ + +

Wrocław
wiadomości: 164
w Signs.pl od 01.11.2016
IP: 185.108.217.XXX

| 17.02.2017 19:02

Do Olfy nic nie mam o ile kupuje się oryginalne wkłady, a co do noża to akurat Avery ZM

brak ikonki
+

Rybnik
wiadomości: 8
w Signs.pl od 15.02.2017
IP: 178.37.62.XXX

| 27.06.2017 22:06

Według mnie takie efekty na odblaskach występują tylko przez rozwarstwienie folii. Obstawiam, zważywszy na to, że "plamy" są przy krawędziach aplikacji, że bryty z odblasku miały zapas/nadlewkę podczas klejenia. Zanim folia została odcięta była delikatnie podrywana, aby "docisnąć" ją do krawędzi aluminiowych listw. Na świeżo wyglądało to dobrze, zwłaszcza po wygrzewaniu. Po czasie to wyszło - klej w tych miejscach delikatnie się podkurczył wraz z wewnętrzną warstwą folii...

-----------------
KRD Design

email: biuro.krd@gmail.com

avatar użytkownika
+ + + +

Bielsko-Biała
wiadomości: 81
w Signs.pl od 27.10.2004
IP: 83.4.148.XXX

| 28.06.2017 09:06

Dzięki za podpowiedź niestety chyba nie to, jakby klej się podwinął to folia by nie trzymała w tych miejscach a trzyma bardzo dobrze. Nic nie było podrywane ani wygrzewane.

brak ikonki
+

Rybnik
wiadomości: 8
w Signs.pl od 15.02.2017
IP: 77.253.170.XXX

| 13.08.2017 01:08

dareksf, 2017-06-28 09:27
Dzięki za podpowiedź niestety chyba nie to, jakby klej się podwinął to folia by nie trzymała w tych miejscach a trzyma bardzo dobrze. Nic nie było podrywane ani wygrzewane.


Moim zdaniem rozwarstwienie folii nastąpiło przy docinaniu, tylko wtedy tego nie zauważyłeś (zbyt duże naprężenia materiału przy krawędzi) nawet małe rozwarstwienie przy krawędzi potem rozrasta się do rozmiarów grzyba atomowego. Wiesz deszcz, słońce, zimno, ciepło (materiał pracuje) dostają się zanieczyszczenia i póżniej tylko następuje efekt pogłębienia rozwarstwienia. A trzeba było zabezpieczyć krawędzie nawet jakimś lakierem bezbarwnym. A i ostrze łamać przy grubych materiałach bardzo często a nie chlastać jak tasakiem...

brak ikonki
+ +

wiadomości: 80
w Signs.pl od 26.05.2016
IP: 94.254.133.XXX

| 23.08.2017 21:08

A może mieszanka miała jakąś lipę, jak na mokro klejone było? denaturatu za dużo lub coś ? krawędzie nie były doklejone ktoś opalarką przeleciał a że było to w "powietrzu" to rozwarstwiała się folia ?

brak ikonki
+ +

białystok
wiadomości: 3
w Signs.pl od 16.08.2017
IP: 83.142.59.XXX
Strona 2/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764