Cityboard Media, firma zajmująca się reklamą zewnętrzną, zaoferowała swoim klientom usługę polegającą na dostępie do planowanej kampanii reklamowej w trybie online. Pracownicy działu obsługi klienta planują kampanię reklamową na podstawie założeń klienta, a następnie przydzielają mu hasło i login, dzięki którym może on zobaczyć wybrane przez konsultanta lokalizacje. Dostęp online do kampanii jest możliwy zaraz po zakończeniu jej planowania.
Klient ma możliwość obejrzenia za pomocą przeglądarki kampanii reklamowych online, obejrzenia planu swojej kampanii na podstawie map poszczególnych miast oraz zdjęć lokalizacji. W ciągu kilku najbliższych miesięcy usługa zostanie również rozszerzona o możliwość oceny wyboru nośników reklamowych pod kątem sąsiedztwa różnych obiektów na terenie miasta: stacji benzynowych, sieci supermarketów, banków, centrów biznesowych i rozrywkowych.
Klient ma też możliwość oceny topograficznego rozmieszczenia lokalizacji oraz ich zgodności z założeniami kampanii. Jednocześnie może w trybie online akceptować lub przedstawiać uwagi do zaplanowanej kampanii. [dm]
Żródło: Reporter.pl