logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Planowanie kampanii reklamowej online

   31.10.2001, przeczytano 833 razy

Cityboard Media, firma zajmująca się reklamą zewnętrzną, zaoferowała swoim klientom usługę polegającą na dostępie do planowanej kampanii reklamowej w trybie online. Pracownicy działu obsługi klienta planują kampanię reklamową na podstawie założeń klienta, a następnie przydzielają mu hasło i login, dzięki którym może on zobaczyć wybrane przez konsultanta lokalizacje. Dostęp online do kampanii jest możliwy zaraz po zakończeniu jej planowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/planowanie-kampanii-reklamowej-online,596,artykul.html

Klient ma możliwość obejrzenia za pomocą przeglądarki kampanii reklamowych online, obejrzenia planu swojej kampanii na podstawie map poszczególnych miast oraz zdjęć lokalizacji. W ciągu kilku najbliższych miesięcy usługa zostanie również rozszerzona o możliwość oceny wyboru nośników reklamowych pod kątem sąsiedztwa różnych obiektów na terenie miasta: stacji benzynowych, sieci supermarketów, banków, centrów biznesowych i rozrywkowych.

Klient ma też możliwość oceny topograficznego rozmieszczenia lokalizacji oraz ich zgodności z założeniami kampanii. Jednocześnie może w trybie online akceptować lub przedstawiać uwagi do zaplanowanej kampanii. [dm]

www.cityboard.pl

Żródło: Reporter.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764