logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plaster 2017 poświęcony grafice słowackiej

   21.04.2017, przeczytano 730 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczna, 8. edycja Międzynarodowego Festiwalu Plakatu i Typografii PLASTER poświęcona będzie grafice projektowej ze Słowacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plaster-2017-poswiecony-grafice-slowackiej,32241,artykul.html

Do Torunia przyjadą Mária Rišková – Dyrektorka Słowackiego Centrum Dizajnu, Marcel Benčík projektant, ekspert w dziedzinie tworzenia systemów informacji i identyfikacji wizualnej, Juraj Blaško – grafik projektant, wykładowca Bratysławskiej Akademii Sztuk Pięknych, Samuel Čarnoky – wybitny projektant krojów pisma, typograf związany zawodowo Koszycami.

Na festiwalu zostaną pokazane następujące wystawy: Fully Booked – plenerowa ekspozycja grafiki książkowej, Road Map – wystawa związana z identyfikacja wizualną, Slovak Types – wystawa typograficzna oraz NEONa – wystawa poświęcona słowackim neonom.

Wydarzeniem konfrontującym słowacki i polski dizajn będzie konferencja pt. Road Map (start: 12.05.2017, godz. 11.00), na której oprócz reprezentantów Słowacji swoje prelekcje wygłoszą wybitni polscy dizajnerzy: Tomasz Bierkowski, Jacek Mrowczyk i Marian Oslislo.

Wydarzeniem edukacyjnym festiwalu będą warsztaty typograficzne prowadzone przez Samuela Čarnoky pt. Typografia Modułowa (13–14.05.2017).

Wszystkie wydarzenia festiwalowe są bezpłatne. Na warsztaty obowiązują zapisy.

12-14 maja 2017,

CSW Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 13, 87-100 Toruń

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764