logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plasticexpress podsumowuje targi Remadays Warsaw 2019

  PR 25.02.2019, przeczytano 1338 razy
ilustracjastrzałka

PlasticExpress z sukcesem zakończył swój udział w targach RemaDays Warsaw 2019. Były one – jak podaje Marcin Rynkowski, jego właściciel - z jednej strony okazją do prezentacji tej wciąż stosunkowo nowej i wyróżniającej się na rynku platformy internetowej, z drugiej – do spotkań z klientami, którzy już od kilku miesięcy aktywnie korzystają z tego rozwiązania, odnotowując szereg z tym związanych korzyści biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plasticexpress-podsumowuje-targi-remadays-warsaw-2019,381399,artykul.html

- W tym roku PlasticExpress po raz pierwszy zaprezentował swoją ofertę na targach RemaDays Warsaw i możemy śmiało powiedzieć o sukcesie naszego udziału w tej imprezie. Zaskoczyła nas duża frekwencja odwiedzających, co przełożyło się na zainteresowanie naszą propozycją. Odwiedzający stoisko PlasticExpress mieli możliwość zapoznać się z funkcjonalnością naszego sklepu internetowego i oferowanymi przez niego opcjami. Klienci mogli zobaczyć jak samodzielnie zaprojektować kształt finalnego produktu, nie generując przy tym zbędnych kosztów w postaci odpadów; jak wybrać odpowiednie podłoże i technologię umożliwiającą precyzyjne cięcie materiałów nawet do 20 mm grubości (gdzie indziej w zasadzie niedostępną), a także jak szybko przebiega u nas proces kalkulacji, którą można przeprowadzić jednocześnie rozmawiając z potencjalnym klientem przez telefon. To wymierne korzyści, które przekładają się na biznes.

Opinię tę potwierdzają współpracujące z PlasticExpress firmy; niektóre z nich również pojawiły się na targach RemaDays.

- Platformę sprzedażową PlasticExpress poznaliśmy jakiś czas temu i obecnie już tylko tam zamawiamy swoje prace. To doskonały, innowacyjny sklep internetowy, gdzie zlecenia realizowane są bardzo szybko, taniej i w wysokiej jakości – mówi Jacek Szlendak, właściciel firmy Aklen z Torunia. Specjalizuje się ona w kompleksowej obsłudze firm jako agencja reklamowa i drukarnia cyfrowa, a także obsługuje klientów w zakresie artykułów biurowych. Dla wielu z nich wykonuje nietypowe prace z pleksi, ale również np. tabliczki przydrzwiowe z otworami do biur czy instytucji. Już tylko na przykładzie tego zlecenia Jacek Szlendak wymienia szereg korzyści dotyczących współpracy z PlasticExpress. Wcześniej Aklen zlecał je w jednym z zakładów w Toruniu.

- Mimo iż nasz wcześniejszy dostawca jest z tego samego miasta, okazało się, że z PlasticExpress realizacja naszych zamówień odbywa się teraz znacznie sprawniej, bez żadnych opóźnień –  mówi. – Jeśli dostaję informację, że mój produkt będzie za dwa dni, to tak rzeczywiście jest. Co więcej, już na wstępnym etapie otrzymuję niemal natychmiastową wycenę swojego zlecenia, dzięki czemu mogę też wyliczyć precyzyjnie i szybko swoją usługę klientowi. Wcześniej zdarzało się, że musiałem czekać na taką wycenę, a w tym czasie czasami mój klient znalazł już innego dostawcę. Innym razem z kolei czekanie na produkt końcowy opóźniało zakończenie całego projektu z naszej strony i taka sytuacja była nie do przyjęcia. Obecnie z PlasticExpress wszystko odbywa się sprawnie. To naprawdę dobrze skrojony biznes, który zlecającym tam usługi przynosi szereg korzyści. Wśród nich są także lepsze ceny. Ze względu na fakt, że PlasticExpress realizuje bardzo dużo prac, wycinanie różnych kształtów odbywa się u nich w bardziej ekonomiczny sposób, bo jest po prostu dobrze zaplanowane. W związku z tym cena dla mnie – zlecającego - nie uwzględnia żadnych odpadów, co ma istotne znaczenie dla ceny końcowej danego produktu.

Jacek Szlendak myślał nawet wcześniej o zakupie urządzenia do cięcia pleksi, ale teraz – dzięki PlasticExpress – nie widzi już potrzeby takiej inwestycji: - Zamówienia realizowane są sprawnie, bez żadnych opóźnień, wszystko jest bardzo precyzyjne.

- Klienci tacy jak Aklen coraz częściej dochodzą do wniosku, że efektywniej jest zlecić określoną pracę w PlasticExpress niż wykonywać ją we własnym zakresie. Zamiast inwestować we własne maszyny, materiały i ponosić koszty związane z ich przetwarzaniem, mogą zająć się pozyskiwaniem klientów i sprzedawaniem finalnych produktów, a zamawiany u nas produkt zawsze otrzymają na czas – mówi Marcin Rynkowski. Przewagami PlasticExpress są bowiem nie tylko różnorodność przetwarzanych materiałów i posiadanie wysokiej klasy sprzętu do ich obróbki, ale też ponad 30-letnie doświadczenie na rynku tworzyw sztucznych i specjalne programy lojalnościowe dla klientów.

Użytkownicy podkreślają też, że PlasticExpress to sklep przyjazny i intuicyjny.

- To narzędzie proste w obsłudze, a jednocześnie wydajne i elastyczne – mówi Krzysztof Rudnicki, właściciel agencji brandingowej 3inOne z Wrocławia, kolejny klient PlasticExpress.pl. – Nasza agencja od 29 lat zajmuje się tym wszystkim co wpływa na decyzje zakupowe konsumenta w punkcie sprzedażowym od oznakowania punktu, komunikacji reklamowej po personalizację przestrzeni. W ciągu trzech dni obsługujemy do 300 placówek detalicznych, więc czas w naszym przypadku jest szczególnie cenny. Kiedy na rynku pojawił się PlasticExpress ze swoją ofertą wykonania każdego zlecenia w 48 h - przyznam – nie wierzyliśmy w to i postanowiliśmy go sprawdzić. Przygotowaliśmy dla nich 15-20 różnych, niełatwych produkcji, żeby przekonać się czy faktycznie na rynku polskim pojawił się operator, który w krótkim czasie zrealizuje skomplikowane zlecenia (w naszym przypadku były to półprodukty, które po złożeniu dawały nam pełny produkt). Ku naszemu zdumieniu okazało się, że PlasticExpress poradził z tym sobie rewelacyjnie dotrzymując obiecanego terminu i zapewniając wysoką jakość. To było dla nas ogromne zaskoczenie. Owszem celem naszych działań było sprawdzenie na rynku nowego podwykonawcy i PlasticExpress zdał ten egzamin z wyróżnieniem. PlasticExpress to wymarzone rozwiązanie dla firm takich jak nasza i z pewnością będziemy z nim współpracować, kiedy będziemy potrzebować wsparcia produkcyjnego.

Kolejny klient to firma z zupełnie innej branży, co świadczy o elastyczności PlasticExpress. Plasma Investment - bo o niej mowa - jest przedsiębiorstwem realizującym działania inwestycyjne w obszarze nowych technologii. Tworzy unikatowe rozwiązania, pozwalające na modyfikację struktury materiałów twardych i cieczy za pomocą wyładowania jarzeniowego na poziomie atomowym.

- W zakresie tych rozwiązań – mówi Sławomir Adamski z firmy Plasma Investment - tworzymy ich prototypy, a także urządzenia przedprodukcyjne. Tu niejednokrotnie potrzebujemy półproduktów do ich wykonania. Korzystaliśmy wcześniej z pomocy innej firmy o podobnym profilu, jednak platforma PlasticExpress znacznie ułatwiła nam działania w tym zakresie. To proste w obsłudze rozwiązanie, które jest szybkie i bezpieczne. Szybkie, bo 72 godzin na wykonanie zlecenia to czas, którym PlasticExpress faktycznie się wyróżnia. Ten termin jest nie tylko dotrzymywany, ale bywa, że zlecenie realizowane jest nawet szybciej. Także wtedy okazują się elastyczni, kiedy bardzo nam na czymś zależy. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo – w zakresie naszej działalności, która polega w dużej mierze na projektowaniu innowacyjnych rozwiązań, nie jesteśmy skorzy do tego, żeby komukolwiek zlecać wykonanie ich prototypów, czy części składowych, z których sami je tworzymy. Współpraca z PlasticExpress również w tym zakresie jest dla nas zadawalająca. Warto również podkreślić, że istotnym elementem naszej współpracy z każdym naszym podwykonawcą jest ekologia. PlasticExpress również zwraca na te aspekty uwagę, choćby w podejściu do opadu, jaki powstaje przy produkcji z pleksi – tak organizuje swoją pracę, że ten odpad w zasadzie nie obchodzi zlecającego, co przekłada się też na korzystniejszą cenę całego zlecenia.

- Cieszy nas fakt, że stworzone przez nas rozwiązanie przynosi tak wiele korzyści naszym użytkownikom – podsumowuje Marcin Rynkowski. - Mamy nadzieję, że ich opinie zachęcą kolejnych klientów do współpracy z nami lub choćby wypróbowania naszego sklepu. Jesteśmy przekonani, że będą oni zadowoleni. Zapraszamy też do spotkań z nami na targach branżowych, gdzie chętnie przybliżymy naszą ofertę.

Źródło: PlasticExpress.pl

www.plasticexpress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764