logo
WIADOMOŚCI

Plastics Group na Festiwalu Marketingu Druku i Opakowań

  PR 21.05.2014, przeczytano 1104 razy

Na tegorocznym Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań nie zabraknie firmy Plastics Group Sp. z o.o. Firma zaprezentuje na stoisku B13  swoją szeroką ofertę wysokiej jakości materiałów rolowych do wydruków wielkoformatowych, materiałów arkuszowych oraz tworzyw dla branży Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plastics-group-na-festiwalu-marketingu-druku-i-opakowan,21705,artykul.html

Festiwal jest okazją dla pracowników agencji reklamowych, drukarni oraz wszystkich pracowników działów marketingu do uczestnictwa w szczególnym wydarzeniu będącym połączeniem formuły ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. W wydarzeniu o tak szerokim charakterze nie mogło zabraknąć firmy Plastics, która jest czołowym dystrybutorem folii, płyt, półproduktów z tworzyw sztucznych i aluminium na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.

Jakość oferowanych przez firmę towarów gwarantują producenci takich marek jak: Avery Dennison, Hexis, Politape, ATP, Folienwerk, Kaysersberg, Klӧckner, Hanex, Retal.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwalmarketingu.pl

Dodatkowe informacje:

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne, w tym konkurs o Złoty Medal. Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone