logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plastics Group na Festiwalu Marketingu Druku i Opakowań

  PR 21.05.2014, przeczytano 1454 razy

Na tegorocznym Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań nie zabraknie firmy Plastics Group Sp. z o.o. Firma zaprezentuje na stoisku B13  swoją szeroką ofertę wysokiej jakości materiałów rolowych do wydruków wielkoformatowych, materiałów arkuszowych oraz tworzyw dla branży Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plastics-group-na-festiwalu-marketingu-druku-i-opakowan,21705,artykul.html

Festiwal jest okazją dla pracowników agencji reklamowych, drukarni oraz wszystkich pracowników działów marketingu do uczestnictwa w szczególnym wydarzeniu będącym połączeniem formuły ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. W wydarzeniu o tak szerokim charakterze nie mogło zabraknąć firmy Plastics, która jest czołowym dystrybutorem folii, płyt, półproduktów z tworzyw sztucznych i aluminium na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.

Jakość oferowanych przez firmę towarów gwarantują producenci takich marek jak: Avery Dennison, Hexis, Politape, ATP, Folienwerk, Kaysersberg, Klӧckner, Hanex, Retal.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwalmarketingu.pl

Dodatkowe informacje:

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne, w tym konkurs o Złoty Medal. Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Green Day z Antalis na targach Rema Days
Ekologiczne rozwiązania w handlu detalicznym: inspirujące panele, eksperci branży oraz praktyczne wskazówki, jak wdrażać strategie ESG i eco materiały w biznesie. Wydarzenie Green Day odbędzie się 30 stycznia 2025 roku w godzinach 10:00 – 16:00 na targach Rema Days.
Nuda i bezpieczni Kierowcy w kampanii Link4
Startuje nowa kampania marketingowa LINK4, w której ubezpieczyciel apeluje do kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na niższej składce, bo LINK4 chce nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest...
Energa wspiera Arkę Gdynia na drodze do ekstraklasy
W rundzie wiosennej 2025 oraz całym sezonie 2025/2026 piłkarze gdyńskiej Arki grać będą z logiem Energi na przodzie koszulek. To efekt podpisania nowej umowy pomiędzy Energą a najbardziej utytułowanym w Gdyni piłkarskim klubem.
Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764