logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plastics Group na Festiwalu Marketingu Druku i Opakowań

  PR 21.05.2014, przeczytano 1388 razy

Na tegorocznym Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań nie zabraknie firmy Plastics Group Sp. z o.o. Firma zaprezentuje na stoisku B13  swoją szeroką ofertę wysokiej jakości materiałów rolowych do wydruków wielkoformatowych, materiałów arkuszowych oraz tworzyw dla branży Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plastics-group-na-festiwalu-marketingu-druku-i-opakowan,21705,artykul.html

Festiwal jest okazją dla pracowników agencji reklamowych, drukarni oraz wszystkich pracowników działów marketingu do uczestnictwa w szczególnym wydarzeniu będącym połączeniem formuły ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. W wydarzeniu o tak szerokim charakterze nie mogło zabraknąć firmy Plastics, która jest czołowym dystrybutorem folii, płyt, półproduktów z tworzyw sztucznych i aluminium na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.

Jakość oferowanych przez firmę towarów gwarantują producenci takich marek jak: Avery Dennison, Hexis, Politape, ATP, Folienwerk, Kaysersberg, Klӧckner, Hanex, Retal.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwalmarketingu.pl

Dodatkowe informacje:

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne, w tym konkurs o Złoty Medal. Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764