logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plastics Group na Festiwalu Marketingu Druku i Opakowań

  PR 21.05.2014, przeczytano 1342 razy

Na tegorocznym Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań nie zabraknie firmy Plastics Group Sp. z o.o. Firma zaprezentuje na stoisku B13  swoją szeroką ofertę wysokiej jakości materiałów rolowych do wydruków wielkoformatowych, materiałów arkuszowych oraz tworzyw dla branży Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plastics-group-na-festiwalu-marketingu-druku-i-opakowan,21705,artykul.html

Festiwal jest okazją dla pracowników agencji reklamowych, drukarni oraz wszystkich pracowników działów marketingu do uczestnictwa w szczególnym wydarzeniu będącym połączeniem formuły ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. W wydarzeniu o tak szerokim charakterze nie mogło zabraknąć firmy Plastics, która jest czołowym dystrybutorem folii, płyt, półproduktów z tworzyw sztucznych i aluminium na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.

Jakość oferowanych przez firmę towarów gwarantują producenci takich marek jak: Avery Dennison, Hexis, Politape, ATP, Folienwerk, Kaysersberg, Klӧckner, Hanex, Retal.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwalmarketingu.pl

Dodatkowe informacje:

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne, w tym konkurs o Złoty Medal. Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764