logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plastry Hochland Na Gorąco wróciły do telewizji

  PR 22.05.2016, przeczytano 798 razy
ilustracjastrzałka

Od 16 maja powróciło do telewizji wsparcie dla plastrów Hochland Na Gorąco! Reklama jest emitowana w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin najwyższej oglądalności. Dla widzów przygotowano 15-sekundowy spot. Kampania telewizyjna potrwa do 19 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plastry-hochland-na-goraco-wrocily-do-telewizji,28643,artykul.html

To już druga odsłona kampanii rozpoczętej na początku tego roku. Plastry Hochland Na Gorąco! są ponownie wspierane w różnych mediach. Ogólnopolska kampania obejmie: telewizję, internet, prasę, intensywne wsparcie w punktach sprzedaży oraz aktywności PR. Działa także dedykowana strona www dla plastrów Hochland Na Gorąco! - www.hochland.pl/na-goraco

Pierwszy kwartał minionego roku przyniósł sukces nowemu produktowi i dynamiczne wzrosty sprzedażowe. Jednocześnie sery Hochland Na gorąco! zostały wyróżnione tytułem DOBRA MARKA 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma - w kategorii ODKRYCIE ROKU. Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764