logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Platforma „Otomoto. Łatwiejsza strona życia” od Saatchi & Saatchi

  PR 04.05.2022, przeczytano 718 razy
ilustracja

Wystartowała nowa platforma komunikacyjna OTOMOTO pod hasłem „OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia”. Koncept platformy i wielokanałową kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi po wygranym w marcu przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-platforma-_otomoto.-latwiejsza-strona-zycia_-od-saatchi-and-saatchi,395718,artykul.html

OTOMOTO - motoryzacyjny portal ogłoszeniowy, wystartował z nową wielokanałową kampanią. Seria filmów, które są głównym motorem kampanii, udowadnia, że dzięki OTOMOTO samo znalezienie samochodu to najłatwiejsza czynność na świecie.  Natomiast reszta, to już przysłowiowe samo życie, często pełne zabawnych wyzwań związanych z dalszym użytkowaniem pojazdu.

W ten sposób OTOMOTO pokazuje, że jest serwisem w modelu “wszystko pod jednym dachem”, gdzie użytkownicy z łatwością mogą znaleźć samochód, sprawdzić jego historię oraz wybrać opcje finansowania zakupu.

Przygotowane spoty Samochód rodzinny i Pierwszy samochód pojawią się w ogólnopolskiej telewizji, w kanałach tematycznych oraz w kinach. Dodatkowo stworzono także specjalny content do realizowania zintegrowanych działań w internecie, obejmujących kampanię display oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Za przygotowanie nowej platformy komunikacji i realizację wielokanałowej kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która w marcu 2022 roku wygrała przetarg na te działania. Spoty wyreżyserowała Martyna Iwańska, a wyprodukował dom produkcyjny Lucky Luciano. Zakupem mediów zajął się Media Concept.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764