logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma DDOB.com zdobyła tytuł „Start-up Challenge Winner”

  PR 12.05.2017, przeczytano 1164 razy
ilustracjastrzałka

DDOB.com (Daily Dose of Beauty) – platforma społecznościowa zrzeszająca ponad 12 000 influencerów  – znalazła się w gronie 18 konceptów, które zostały wyróżnione na Europejskim Kongresie Gospodarczym oraz towarzyszących mu European Start-up Days. DDOB.com (spółka należąca do grupy AdNext) dotarła nie tylko do finału konkursu Start-up Challenge, ale także otrzymała tytuł „Start-up Challenge Winner” w kategorii „Lifestyle, przemysł czasu wolnego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-ddob.com-zdobyla-tytul-_start-up-challenge-winner_,32427,artykul.html

Tegoroczna edycja konkursu Start-up Challenge wzbudziła duże zainteresowanie młodych przedsiębiorców. Chęć udziału w niej zgłosiło ok. 200 start-upów. Powołana komisja wyłoniła z nich 100, które miały możliwość zaprezentowania się podczas Kongresu w Scale-up Alley – przestrzeni dedykowanej biznesowym wizjonerom. Do ścisłego finału zakwalifikowało się 18 najlepszych – zadaniem jury konkursu – konceptów. Wśród nich znalazła się DDOB.com (grupa AdNext) wyspecjalizowana w teen marketingu i budowaniu relacji z najmłodszą grupą konsumentów. Podczas uroczystej gali 11 maja br. ogłoszono, że zwyciężyła ona w kategorii „Lifestyle, przemysł czasu wolnego” i zdobyła tytuł „Start-up Challenge Winner”.

- Jesteśmy dumni z wygranej DDOB.com w konkursie Start-up Challenge w kategorii „Lifestyle, przemysł czasu wolnego”. Zdobyty tytuł to wielkie wyróżnienie dla stworzonej przez naszą spółkę platformy, która skupia najpopularniejszych blogerów, youtuberów i instagramowiczów. Cieszy nas to, że organizatorzy dostrzegli, jak ważne dla firm stają się niestandardowe działania promocyjne. Kampanie z wykorzystaniem influencerów doceniają zwłaszcza marki, które chcą zbudować lojalność i zaangażować młodych konsumentów z pokolenia Z – mówi Bartłomiej Sibiga CEO DDOB (grupa AdNext).

Laureaci konkursu zostali nagrodzeni podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego, który odbył się 11-12 maja br. Zgromadził on w katowickim Spodku wielu miłośników innowacji w biznesie. Goście Kongresu mieli możliwość zarówno poznania najnowszych trendów jak również wzajemnej wymiany doświadczeń.

Głównym celem przyświecającym organizatorom European Start-up Days, które towarzyszyły Kongresowi, było stworzenie platformy dla młodych przedsiębiorców do nawiązania relacji z ekspertami oraz inwestorami uczestniczącymi w wydarzeniu.

Źródło: DDOB.com

www.ddob.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764