logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma ESB: podsumowanie grudzień 2020

  PR 14.01.2021, przeczytano 240 razy

Platforma ESB zaprasza do zapoznania z miesięcznym raportem podsumowującym działanie i funkcjonowanie strony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-esb%3A-podsumowanie-grudzien-2020,389831,artykul.html

Z końcem grudnia na platformie ESB znajdowało się 3190 dostawców produktów reklamowych. Pierwszymi trzema krajami z największą ich ilością są Polska (1395), Niemcy (784) oraz Turcja (125).

Na platformie znajduje się 41 kategorii produktowych 8388 produktów, które zostały dodane na profile dostawców.

W grudniu zostało wysłanych 356 zapytań do dostawców. Ich wartość wyniosła około 132.000 PLN. Większość zapytań pochodziła od agencji reklamowych z Polski, Austrii oraz Belgii.

Na platformie ESB pojawiły się w grudniu 144 newsy produktowowe. Łącznie zostało ich opublikowanych 776.

Szczegółowy raport można pobrać TUTAJ. Raporty są podzielone dla obu grup odbiorców - dostawców oraz agencji reklamowych.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764