logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma ESB – raport za listopad 2020

  PR 03.12.2020, przeczytano 413 razy

Platforma European Sellers&Buyers to darmowe narzędzie dla dystrybutorów i agencji reklamowych. Odznacza się nowoczesną funkcjonalnością i możliwością wysyłania szybkich zapytań produktowych do tysięcy firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego. To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest błyskawiczne wyszukiwanie produktów reklamowych, łączące dostawców, dystrybutorów i agencje reklamowe. Najważniejszą jej zaletą jest system szybkich wiadomości bezpośrednio do dostawców produktów reklamowych. Pozwala na wysłanie wiadomości nawet do stu dostawców jednocześnie, którzy publikują 30 newsów produktowych tygodniowo, a każdy z nich jest źródłem czerpania inspiracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-esb-%E2%80%93-raport-za-listopad-2020,389422,artykul.html

Platforma ESB zaprasza do zapoznania się z miesięcznym raportem podsumowującym działanie i funkcjonowanie strony.

W listopadzie platforma European Sellers&Buyers została odwiedzona przez 1514 użytkowników. Pierwszymi pięcioma krajami pod względem aktywności były:

  • Polska (685 wizyt),
  • Niemcy (110 wizyt),
  • Holandia (97 wizyt),
  • Finlandia (82 wizyty),
  • Francja (69 wizyt).

Obecnie na platformie ESB prezentuje oferty 3075 dostawców. Pierwszymi pięcioma krajami z ich największą ilością są:

  • Polska (1336 dostawców),
  • Niemcy (768 dostawców),
  • Turcja (121 dostawców),
  • Holandia (99 dostawców),
  • Włochy (88 dostawców).

Liczba wiadomości wysłanych do dostawców w listopadzie wyniosła 73. Wartość zapytań zawartych w wiadomościach wyniosła ok. 67.000 €.

Na platformie znajduje się 41 kategorii produktowych oraz 928 produktów.

W listopadzie liczba wyszukiwań produków wyniosła 33.313. Najpopularniejszymi produktami były:

  • torba (581 wyszukiwań),
  • kubek (479),
  • maseczka (422),
  • długopis (275),
  • filiżanka (259).

W listopadzie liczba wyszukiwań kategorii wyniosła 4.011. Najpopularniejszymi kategoriami były:

  • brandy (713 wyszukiwań),
  • ubiór, obuwie, akcesoria (567),
  • biuro (307),
  • dom, ogród (302),
  • opakowania (295).

Na platformie w listopadzie pojawiło się 120 newsów produktowych.

  • Szczegółowy raport można pobrać TUTAJ.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764