logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile

  PR 25.04.2024, przeczytano 361 razy
ilustracjastrzałka

Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-grajhack-promuje-oferte-a2mobile,404003,artykul.html

Nowa kampania “Grajhack” promująca a2mobile Gaming skierowana jest do fanów gier. W ramach działań promocyjnych zaplanowane są m.in. działania z twórcami gamingowymi, którzy pokażą sprytne rozwiązania i triki, które użytkownicy mogą wykorzystać w grach. a2mobile przygotowało również grajhack ukryty w nowej ofercie, dzięki któremu przy subskrypcji usługi telefonicznej użytkownicy otrzymują kod do wykorzystania na platformie Gamivo oferującej gry i doładowania do wielu aplikacji. 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom graczy, przygotowaliśmy ofertę, która łączy niską cenę subskrypcji z dodatkowymi korzyściami. Duży pakiet szybkiego Internetu, nielimitowane rozmowy i SMS-y, niska cena oraz dodatkowe 10 złotych co miesiąc na gry, i to za każdym razem po opłaceniu subskrypcji - mówi Krzysztof Hyb, Członek Zarządu a2mobile/Premium Mobile

Do promocji zaangażowani zostali znani twórcy, którzy specjalizują się w gamingu i gromadzą wokół siebie społeczność zainteresowaną tą tematyką. Reklamy nowego produktu a2mobile pojawią się nie tylko na profilach influencerów, ale również w popularnych grach, czy na Twitchu, a całość komunikacji wspierana będzie na Instagramie i TikToku. Platforma komunikacji otrzymała również swój logotyp, zaprojektowany przez Gameset, który został zastrzeżony jako znak towarowy.

Chcieliśmy, aby marka przynosiła graczom nie tylko benefity produktowe w postaci comiesięcznego bonusu do wydania m.in. na gry, ale przede wszystkim benefity emocjonalne. Marka wchodząc do nowego dla niej świata graczy ma w nim unikalną rolę – pomaga grać sprytniej. Tak jak sprytni ludzie stosują lifehacki, tak sprytni gracze stosują grajhacki. Idea jest bardzo pojemna – dotyczy graczy wszystkich platform czy gatunków – dzięki czemu ma masowy i długofalowy potencjał - mówi Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales w Gamesecie

Za strategię komunikacji, dobór influencerów, obsługę social media, in-game advertising oraz stworzenie platformy komunikacji i znaku graficznego odpowiedzialna jest agencja Gameset, specjalizująca się w gaming marketingu.

Źródło: Gameset

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764