logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Huawei Ads zintegrowana z europejskim ekosystemem reklamowym

  PR 05.05.2022, przeczytano 308 razy

Huawei Ads, zautomatyzowana platforma umożliwiająca realizację kampanii reklamowych w internecie, dołącza do europejskiego systemu reklamowego zatwierdzonego przez IAB Europe. Huawei Ads staje się pierwszą platformą reklamową z Chin, która świadczy usługi reklamowe typu programmatic na rynkach poza Chinami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-huawei-ads-zintegrowana-z-europejskim-ekosystemem-reklamowym,395726,artykul.html

Huawei Ads spełniło wszystkie wymogi dotyczące prywatności i bezpieczeństwa oraz przeszło kontrolę zgodności IAB. Dzięki temu reklamodawcy w Huawei Ads zyskują możliwość tworzenia spersonalizowanych rekomendacji za pośrednictwem serwisów mobilnych Huawei, takich jak Przeglądarka czy Asystent. Dodatkowo, wydawcy mogą uzyskać większe korzyści z monetyzacji, przy zachowaniu zgodności z przepisami o udostępnianiu danych, a konsumenci mają gwarancję ochrony swojej prywatności, co potwierdza wpis platformy na listę CMP oraz jej integracja z europejskim systemem reklamowym.

IAB Europe, czyli Interactive Advertising Bureau Europe, jest europejskim stowarzyszeniem działającym na rzecz ekosystemu marketingu cyfrowego i reklamy, którego celem jest tworzenie ram, standardów i programów branżowych.

Huawei Ads rozwija swoją działalność na całym świecie od stycznia 2020 roku, oferując usługi reklamowe w ponad 170 krajach i regionach. Według danych z grudnia 2021 roku Huawei Ads zostało zintegrowane z ponad 36 000 aplikacjami na całym świecie, w tym z aplikacjami polskimi.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„W skrócie” – kampania poszerzająca wiedzę o HIV
9 na 10 Polaków uważa, że HIV ich nie dotyczy, jednak prawda jest inna – wirusem może zakazić się każdy z nas, kto jest aktywny seksualnie. Ten ważny temat został poruszony w najnowszej, ogólnopolskiej kampanii Fundacji Edukacji Społecznej, a powodem jest stale rosnąca liczba zakażeń. Poprzez kampanię, FES wraz z partnerami, chce zbudować świadomość na...
Cukier Królewski rozwija akcję „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z...
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless
Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.
Debiut agencji SEM House
Globalna spółka MarTech, RTB House, dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój narzędzi opartych o sztuczną inteligencję ułatwił proces tworzenia treści. To, czym...
Superbet wchodzi na Spotify
Najpierw Bałkanica, potem DJ Tiësto, a na koniec dobrze znany fanom disco polo Akcent i jego hit „Przez Twe Oczy Zielone” – to piosenki znajdujące się na jednej z playlist na nowym kanale Spotify uruchomionym przez Superbet. Jej autorem jest ambasador marki Sławomir Peszko, a nosi ona tytuł „Imprezuj z Peszkinem”. To tylko ułamek szeroko zakrojonej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764