logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma nc+ i Havas Warsaw rozpoczynają współpracę

  PR 10.01.2018, przeczytano 496 razy

Platforma nc+ rozstrzygnęła rozpisany w listopadzie 2017 roku przetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej marki. Agencja Havas Warsaw została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji. Firmy rozpoczną stałą współpracę w połowie stycznia tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-nc%2B-i-havas-warsaw-rozpoczynaja-wspolprace,35065,artykul.html

W ramach powierzonych zadań agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych w kanałach online i offline, egzekucję działań marketingowych oraz bieżącą obsługę 360 stopni

 „O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty nowej platformy komunikacyjnej wspierającej strategiczne cele nc+. Bardzo cieszymy się z tego, że będziemy mogli rozpocząć stałą współpracę z agencją Havas Warsaw.”– powiedział Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu platformy nc+.

Platforma nc+ podpisze również osobną umowę projektową z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT, która brała udział w ogłoszonym przetargu, na mocy której agencja będzie realizowała dla platformy nc+ wybrane projekty komunikacyjne.

Do przetargu zostały zaproszone agencje  180heartbeats + JUNG v MATT, 2012 Agency, Havas Warsaw, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS oraz VML Poland.

Za dotychczasową obsługę platformy nc+ odpowiadała agencja 2012 Agency.

Źródło: nc+

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764