logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Nc+ uruchamia Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4

  PR 15.07.2019, przeczytano 420 razy

11 lipca platforma nc+ uruchomi i udostępni swoim abonentom dwa nowe kanały sportowe CANAL+ SPORT 3 oraz CANAL+ SPORT 4 dedykowane rozgrywkom PKO Ekstraklasy. Kanały będą oferowane w modelu dystrybucji pozwalającym również na włączenie ich do oferty innych operatorów telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-nc%2B-uruchamia-canal%2B-sport-3-i-canal%2B-sport-4,383250,artykul.html

Na dwóch nowych kanałach będzie można zobaczyć wszystkie 296 meczów najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich w Polsce (część w programie Multiliga+), magazyny ligowe prowadzone przez dziennikarzy i ekspertów CANAL+ oraz skróty i analizy spotkań. Ramówkę kanałów uzupełnią archiwalne nagrania najciekawszych wydarzeń ligowych ostatnich lat oraz materiały poświęcone aktualnemu sezonowi rozgrywek. Przez siedem dni w tygodniu kanały będą dostarczać emocji wszystkim kibicom PKO Ekstraklasy.

Wszystkie mecze PKO Ekstraklasy, skróty, analizy i magazyny ligowe będzie można zobaczyć również niezmiennie na pozostałych antenach CANAL+ i nSport+ oraz za pośrednictwem telewizji mobilnej nc+ GO i w serwisie CANAL+ Sport Online.

- Uruchomienie dwóch nowych kanałów dedykowanych rozgrywkom PKO Ekstraklasy pozwoli na rozszerzenie modelu dystrybucji krajowych rozgrywek o kolejne platformy telewizyjne. Długofalowo to korzyść nie tylko dla wszystkich kibiców, ale również dla PKO Ekstraklasy i klubów piłkarskich. Dla nas to jednocześnie możliwość monetyzacji kosztownych praw sportowych na całym rynku, a nie tylko na własnej platformie.  - Edyta Sadowska, prezes zarządu platformy nc+

Nowe kanały zostaną udostępnione bez dodatkowych opłat dla abonentów platformy nc+ korzystających z pakietów telewizyjnych lub opcji dodatkowych zawierających osiem kanałów CANAL+, w tym również dla abonentów nc+ w Orange TV, oraz posiadaczy pakietu z CANAL+ w ramach player+.

Kanały CANAL+ SPORT 3 i CANAL+ SPORT 4 będą dostępne dla abonentów nc+ na pozycji 107 i 108.

Platforma nc+ w grudniu 2018 r. przedłużyła prawa telewizyjne do transmisji spotkań Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 i 2020/2021. Nowa umowa gwarantuje nc+ prawa do transmisji wszystkich 296 meczów sezonu zasadniczego i rundy finałowej, w tym nawet 100 hitowych spotkań w jakości 4K UHD na kanale CANAL+ 4K Ultra HD.

Źródło: nc+

www.ncplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764