logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Reachablogger.pl osiągnęła 0,365 mln zł przychodów w I półroczu br.

  PR 04.09.2018, przeczytano 632 razy

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 365 tys. zł, co oznacza wzrost o ponad 100 proc. rok do roku. Platforma pozyskała szereg nowych klientów - w I połowie 2018 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Zalando, Pracuj.pl, Furgonetka, RankHouse, Edrone, jak również szereg agencji reklamowych i domów mediowych (m.in. Starcom i Zenith Optimedia). W sumie w gronie klientów platformy znajduje się już prawie 5 tys. podmiotów a na platformie jest już ponad 5 tys. ofert od influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-reachablogger.pl-osiagnela-0%2C365-mln-zl-przychodow-w-i-polroczu-br.,37779,artykul.html

Przychody REACHaBLOGGER.pl w I półroczu ubiegłego roku wyniosły 172 tys. zł, a w I półroczu br. już 365 tys. zł, co oznacza wzrost rok do roku o 112 proc.

Obecne wzrosty to m.in. efekt zmian wprowadzanych na przełomie 2017 i 2018 r., kiedy to uruchomiona została nowa, ulepszona wersja platformy, zawierająca m.in. nowe funkcje: „Gwiazdy”, „Mikro”, „RaB Score”. Zmienił się wówczas również wygląd platformy i cały back-end. Jednak dynamika przychodów REACHaBLOGGER.pl oscyluje na podobnie wysokich poziomach nieprzerwanie już od kilku lat.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wzrost jest silny i stabilny, w podobnym tempie rozwijamy się trzeci rok z rzędu. Cieszy nas, że zarówno reklamodawcy, jak i twórcy, widzą korzyści wynikające z digitalizacji influence marketingu w naszym wydaniu. Cóż, dziś niewiele osób ma czas na „podchody”, które miały miejsce jeszcze jakiś czas temu. Czy tak, czy nie, za ile, jaki zasięg itp. My podajemy te dane na tacy. Za darmo. Dzięki temu agencja może zrobić plan kampanii influencerskiej z 30 twórcami w 15 minut. Zapłaci dopiero wtedy, kiedy projekt będzie skierowany do realizacji. Pobieramy najniższą prowizję na rynku - 15% - co jest niewątpliwym atutem naszego rozwiązania i napędza wzrost. W tej cenie oprócz udostępnienia zasobów platformy rozliczamy blogerów w różnych formach, w tym na UoD, wystawiamy im PIT-y, etc. - dodaje Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger.

W sumie od początku działania platformy, za jej pośrednictwem zostało przeprowadzono ponad 7200 transakcji (czyli zainicjowano właśnie tyle „współprac influencerskich”).

Wszystkie blogi obecne na platformie mają miesięcznie sumarycznie już ponad 52 mln unikalnych użytkowników, a kanały socialowe ponad 30 mln followersów, fanów i subskrybentów.

Na platformie zarejestrowanych jest już ok. 5 tys. klientów, którzy mogą  korzystać z palety prawie 5 tys. ofert od influencerów obecnych na platformie.

Źródło: REACHaBLOGGER.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport „O tym się mówi”: W sierpniu najczęściej cytowano materiał Faktów TVN
Sierpniowy ranking „O tym się mówi” otwiera materiał Marka Nowickiego, który ukazał się w Faktach TVN. Raport jest przygotowywany co miesiąc przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Cykliczne zestawienie powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.
Multikino jako pierwszy operator w 1998 roku uruchomił w Polsce multipleks. Już 25 lat wyświetla na wielkich kinowych ekranach najlepsze filmy – zaczynając od blockbusterów, przez rodzime produkcje i filmy familijne a kończąc na festiwalowych premierach.
Piotr Sworakowski w Radiu Pogoda
Piotr Sworakowski dołączy do zespołu Radia Pogoda. Od 25 września będzie gospodarzem programu "Radio Pogoda - Najpiękniejsze melodie" emitowanym między 10:00 a 15:00 od poniedziałku do piątku oraz innych, okazjonalnych audycji stacji.
Ruszyło Radio Onet na wybory oraz specjalny wyborczy newsletter Onetu
Radio Onet z codzienną ramówką przygotowaną specjalnie z okazji nadchodzących wyborów parlamentarnych, codzienny newsletter wyborczy, a wkrótce także test Latarnika Wyborczego, to najnowsze propozycje z bogatej oferty serwisu Onetu poświęconego nadchodzącym wyborom parlamentarnym.
Kolejne informacje z badania „Słuchacz podcastów w Polsce 2022”
Prawie co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów – ich zasięg miesięczny w 2022 r. wyniósł ponad 31%, a już co piąty (21,2%) polski użytkownik sieci włącza podcasty minimum raz w tygodniu. Co ważne z punktu widzenia reklamodawców, słuchacze podcastów w Polsce to dojrzali i świadomi konsumenci, którzy chętnie czerpią wiedzę z audycji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764