logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Reachablogger.pl osiągnęła 0,365 mln zł przychodów w I półroczu br.

  PR 04.09.2018, przeczytano 656 razy

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 365 tys. zł, co oznacza wzrost o ponad 100 proc. rok do roku. Platforma pozyskała szereg nowych klientów - w I połowie 2018 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Zalando, Pracuj.pl, Furgonetka, RankHouse, Edrone, jak również szereg agencji reklamowych i domów mediowych (m.in. Starcom i Zenith Optimedia). W sumie w gronie klientów platformy znajduje się już prawie 5 tys. podmiotów a na platformie jest już ponad 5 tys. ofert od influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-reachablogger.pl-osiagnela-0%2C365-mln-zl-przychodow-w-i-polroczu-br.,37779,artykul.html

Przychody REACHaBLOGGER.pl w I półroczu ubiegłego roku wyniosły 172 tys. zł, a w I półroczu br. już 365 tys. zł, co oznacza wzrost rok do roku o 112 proc.

Obecne wzrosty to m.in. efekt zmian wprowadzanych na przełomie 2017 i 2018 r., kiedy to uruchomiona została nowa, ulepszona wersja platformy, zawierająca m.in. nowe funkcje: „Gwiazdy”, „Mikro”, „RaB Score”. Zmienił się wówczas również wygląd platformy i cały back-end. Jednak dynamika przychodów REACHaBLOGGER.pl oscyluje na podobnie wysokich poziomach nieprzerwanie już od kilku lat.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wzrost jest silny i stabilny, w podobnym tempie rozwijamy się trzeci rok z rzędu. Cieszy nas, że zarówno reklamodawcy, jak i twórcy, widzą korzyści wynikające z digitalizacji influence marketingu w naszym wydaniu. Cóż, dziś niewiele osób ma czas na „podchody”, które miały miejsce jeszcze jakiś czas temu. Czy tak, czy nie, za ile, jaki zasięg itp. My podajemy te dane na tacy. Za darmo. Dzięki temu agencja może zrobić plan kampanii influencerskiej z 30 twórcami w 15 minut. Zapłaci dopiero wtedy, kiedy projekt będzie skierowany do realizacji. Pobieramy najniższą prowizję na rynku - 15% - co jest niewątpliwym atutem naszego rozwiązania i napędza wzrost. W tej cenie oprócz udostępnienia zasobów platformy rozliczamy blogerów w różnych formach, w tym na UoD, wystawiamy im PIT-y, etc. - dodaje Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger.

W sumie od początku działania platformy, za jej pośrednictwem zostało przeprowadzono ponad 7200 transakcji (czyli zainicjowano właśnie tyle „współprac influencerskich”).

Wszystkie blogi obecne na platformie mają miesięcznie sumarycznie już ponad 52 mln unikalnych użytkowników, a kanały socialowe ponad 30 mln followersów, fanów i subskrybentów.

Na platformie zarejestrowanych jest już ok. 5 tys. klientów, którzy mogą  korzystać z palety prawie 5 tys. ofert od influencerów obecnych na platformie.

Źródło: REACHaBLOGGER.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764