logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Reachablogger.pl osiągnęła 0,365 mln zł przychodów w I półroczu br.

  PR 04.09.2018, przeczytano 678 razy

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 365 tys. zł, co oznacza wzrost o ponad 100 proc. rok do roku. Platforma pozyskała szereg nowych klientów - w I połowie 2018 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Zalando, Pracuj.pl, Furgonetka, RankHouse, Edrone, jak również szereg agencji reklamowych i domów mediowych (m.in. Starcom i Zenith Optimedia). W sumie w gronie klientów platformy znajduje się już prawie 5 tys. podmiotów a na platformie jest już ponad 5 tys. ofert od influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-reachablogger.pl-osiagnela-0%2C365-mln-zl-przychodow-w-i-polroczu-br.,37779,artykul.html

Przychody REACHaBLOGGER.pl w I półroczu ubiegłego roku wyniosły 172 tys. zł, a w I półroczu br. już 365 tys. zł, co oznacza wzrost rok do roku o 112 proc.

Obecne wzrosty to m.in. efekt zmian wprowadzanych na przełomie 2017 i 2018 r., kiedy to uruchomiona została nowa, ulepszona wersja platformy, zawierająca m.in. nowe funkcje: „Gwiazdy”, „Mikro”, „RaB Score”. Zmienił się wówczas również wygląd platformy i cały back-end. Jednak dynamika przychodów REACHaBLOGGER.pl oscyluje na podobnie wysokich poziomach nieprzerwanie już od kilku lat.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wzrost jest silny i stabilny, w podobnym tempie rozwijamy się trzeci rok z rzędu. Cieszy nas, że zarówno reklamodawcy, jak i twórcy, widzą korzyści wynikające z digitalizacji influence marketingu w naszym wydaniu. Cóż, dziś niewiele osób ma czas na „podchody”, które miały miejsce jeszcze jakiś czas temu. Czy tak, czy nie, za ile, jaki zasięg itp. My podajemy te dane na tacy. Za darmo. Dzięki temu agencja może zrobić plan kampanii influencerskiej z 30 twórcami w 15 minut. Zapłaci dopiero wtedy, kiedy projekt będzie skierowany do realizacji. Pobieramy najniższą prowizję na rynku - 15% - co jest niewątpliwym atutem naszego rozwiązania i napędza wzrost. W tej cenie oprócz udostępnienia zasobów platformy rozliczamy blogerów w różnych formach, w tym na UoD, wystawiamy im PIT-y, etc. - dodaje Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger.

W sumie od początku działania platformy, za jej pośrednictwem zostało przeprowadzono ponad 7200 transakcji (czyli zainicjowano właśnie tyle „współprac influencerskich”).

Wszystkie blogi obecne na platformie mają miesięcznie sumarycznie już ponad 52 mln unikalnych użytkowników, a kanały socialowe ponad 30 mln followersów, fanów i subskrybentów.

Na platformie zarejestrowanych jest już ok. 5 tys. klientów, którzy mogą  korzystać z palety prawie 5 tys. ofert od influencerów obecnych na platformie.

Źródło: REACHaBLOGGER.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ESKA2 zmienia ramówkę
Na antenie radia ESKA2 pojawiły się cztery nowe audycje: lista przebojów, program Michała Hanczaka, codzienny quiz wiedzy o polskiej muzyce i poradnikowy cykl Artura Jarząbka w nowej odsłonie.
„W drogę” – podróżniczy format wideo premium Radia ESKA
Grupa ZPR Media ponownie wprowadza do oferty handlowej format wideo Radia ESKA „W drogę”, w ramach którego reklamodawcy mogą zaprezentować swoją firmę przez pryzmat wybranego miasta lub regionu.
TVN Bros. Discovery - wyniki stycznia 2025
W styczniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery zdominowała konkurencję, w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. 
Dzień Bezpiecznego Internetu: wirtualna rzeczywistość młodych
Ponad połowa nastolatków czuje się osamotniona w mediach społecznościowych, a jednocześnie 43 procent młodych ludzi korzysta z mediów społecznościowych, by poczuć się lepiej - wynika z opracowania „Nastolatki 3.0. Raport z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców”. Te dane niepokoją. Jaka jest wirtualna rzeczywistość młodych i ich...
Natalia Perlińska dołącza do redakcji kanału Siatkarskie Ligi
Kanał sportowy Polskiej Ligi Siatkówki - „Siatkarskie Ligi” na platformie YouTube poszerza zespół o kolejną ekspertkę związaną z siatkówką. Do redakcji dołącza Natalia Perlińska – była środkowa z bogatym doświadczeniem na polskich i zagranicznych parkietach oraz była rzeczniczka prasowa Ministerstwa Sportu i Turystyki. Już wkrótce widzowie będą mogli śledzić jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764