logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Reachablogger.pl podwoiła przychody w 2016 r.

  PR 18.01.2017, przeczytano 760 razy

Przychody platformy REACHaBLOGGER.pl, mającej na celu łączenie marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w 2016 r. o ponad 100 proc. W trzecim roku działalności platforma przekroczyła poziom 3 tys. obsługiwanych blogów i pozyskała szereg nowych klientów. W 2016 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Almatur, Zalando, Medicover, Idea Bank, rankomat.pl, Raiffeisen POLBANK, a także wiele agencji reklamowych i domów mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-reachablogger.pl-podwoila-przychody-w-2016-r.,31125,artykul.html

Całkowita liczba użytkowników platformy zbliża się już do 5 tys., z czego ponad 3 200 stanowią blogerzy. – W 2015 r., w drugim roku funkcjonowania platformy, udało nam się podwoić przychody i podobnie udany okazał się rok 2016, jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że udaje nam się utrzymać taką dynamikę wzrostu – mówi Piotr Łokuciejewski, project manager w REACHaBLOGGER.pl.

Przychody REACHaBLOGGER.pl za 2016 r. wyniosły 124 tys. zł, wobec 57 tys. zł w roku 2015. Liczba transakcji (kupionych wpisów sponsorowanych) wzrosła o 50 proc., do prawie 2 000 (wobec ok. 1300 rok wcześniej). W gronie nowych klientów, pozyskanych w 2016 r., znaleźli się m.in.: Almatur, Zalando, Medicover, Idea Bank, Papiery POL, rankomat.pl, Super Prezenty, Raiffeisen POLBANK oraz szereg agencji reklamowych i domów mediowych.

Źródło: REACHaBLOGGER.pl

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764