logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Reachablogger.pl podwoiła przychody w 2018 r.

  PR 16.01.2019, przeczytano 190 razy
ilustracjastrzałka

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w 2018 r. niemal o 100 procent. Przychody platformy osiągnęły na koniec 2018 r.  poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. W piątym roku działalności platformy dołączyło do niej prawie 1,5 tys. nowych mediów i 4,5 tys. nowych użytkowników. Do grona aktywnych klientów REACHaBLOGGER dołączyli w 2018 r. m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również agencje reklamowe i domy mediowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-reachablogger.pl-podwoila-przychody-w-2018-r.,380823,artykul.html

REACHaBLOGGER.pl to platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy reklamodawców z blogerami. Marketerzy i agencje mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich akcje promocyjne. Z kolei blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji.

Klientami platformy REACHaBLOGGER.pl są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, a także agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W sumie za pomocą platformy wykonanych zostało już blisko 10 tysięcy transakcji (od początku jej działalności).

Od początku istnienia platformy już ponad 1,5 tysiąca twórców (przede wszystkim blogerów) zrealizowało na niej co najmniej jedną transakcję. Najbardziej popularni twórcy zawarli już po ok. 100 transakcji, rekordzista pod względem ich wartości zarobił już ponad 53 tys. zł.

- Rok 2018 to kolejny rok dużego zainteresowania marketerów influence marketingiem, co przełożyło się po raz kolejny na dynamiczny wzrost biznesowy platformy REACHaBLOGGER.pl. Mamy obecnie świadomość, że po 5 latach działania i wzrostów docieramy już do większej części rynku B2B zainteresowanego influencer marketingiem „platformianym” – komentuje Robert Sosnowski, CVO REACHaBLOGGER.pl – Dlatego spodziewam się, że liczba nowych mediów na platformie i nowych użytkowników nie będą już rosły tak szybko jak do tej pory. Jednak jeśli chodzi o liczbę dokonywanych transakcji i ich wielkość, a więc przychody platformy, spodziewam się nadal bardzo dynamicznych wzrostów. Plan na 2019 rok zakłada osiągnięcie 1,5 mln zł przychodów netto.

W 2018 r. przychody REACHaBLOGGER.pl wzrosły niemal o 100 procent, osiągając wartość 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto rok wcześniej. Liczba zrealizowanych poprzez platformę transakcji wyniosła w 2018 r. ponad 4 tys. (dokładnie 4 013), w porównaniu do ponad 2 750 w 2017 r. i 1 060 w 2016 roku. Średnia pojedyncza wpłata środków na konto w platformie w 2018 r. osiągnęła poziom ponad 700 zł (w całym roku było to 986 wpłat).

Całkowita liczba użytkowników platformy osiągnęła na koniec roku 2018 poziom 6 tys. zarejestrowanych klientów, z czego ok. 10 proc. aktywnie dokonujących transakcji. Wszystkie blogi na platformie mają miesięcznie sumarycznie ponad  52 mln unikalnych użytkowników, a kanały socialowe ponad 35 mln followersów, fanów i subskrybentów.

W 2018 REACHaBLOGGER.PL zdobył dwa wyróżnienia: nagrodę Polskiej Agencji Przedsiębiorczości 2018 za Innowacyjność w łączeniu Blogerów i Reklamodawców oraz certyfikat Przedsiębiorstwo Przyszłości.

Źródło: REACHaBLOGGER.pl

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Według ostatnich badań przeprowadzonych na 31 rynkach i obejmujących ok. 34 000 konsumentów na całym świecie aż 83 proc. dorosłych aktywnych online zrobiło zakupy w sieci w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Możliwość znalezienia unikatowego produktu w online za niższą od rynkowej cenę, kusi coraz większą liczbę klientów. Jednak w biznesie oprócz ceny, liczy...
Liczba wykupionych dostępów Premium Radia TOK FM dynamicznie rośnie – z oferty stacji na koniec marca br. korzystało już ponad 17 tys. subskrybentów, czyli o 70% więcej w porównaniu z ubiegłym rokiem. Cyfrowa oferta Radia TOK FM w formie podcastów to ponad 65 tys. archiwalnych audycji Radia TOK FM i codziennie dodawane nowe, które powstają na...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2019 r.
Rekordowe wpływy z działalności filmowej i rosnąca dwukrotnie szybciej niż na rynku dynamika sprzedaży biletów do kin sieci Helios zapewniły Grupie Agora wzrost przychodów w 1. kwartale 2019 r. Grupa z sukcesem rozwija sprzedaż treści w modelu subskrypcyjnym – w tym dostępów Premium TOK FM, a także działalność gastronomiczną, otwierając kolejne lokale...
Podsumowanie I kwartału 2019 r. w Grupie Cyfrowy Polsat
Grupa Cyfrowy Polsat bardzo dobrze rozpoczęła 2019 r. – odnotowała ok. 300 tys. więcej klientów multiplay i ponad 500 tys. dodatkowych usług kontraktowych rok do roku, a wskaźnik odejść klientów był kolejny raz na rekordowo niskim poziomie 7,2%. O silnych wynikach finansowych świadczy wynik EBITDA, który na bazie nowo obowiązujących standardów...
Specjalne wydanie magazynu Nasza Europa przed eurowyborami
W sobotę, 18 maja br. z "Gazetą Wyborczą" ukaże się wyjątkowy numer magazynu "Nasza Europa", wydany na tydzień przed wyborami do europarlamentu. Czytelnicy będą mogli w nim przeczytać m.in. o najciekawszych pojedynkach na listach wyborczych do Parlamentu Europejskiego, a także sprawdzić poglądy 6 ugrupowań na konkretne tematy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764