logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Reachablogger.pl podwoiła przychody w 2018 r.

  PR 16.01.2019, przeczytano 468 razy
ilustracjastrzałka

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w 2018 r. niemal o 100 procent. Przychody platformy osiągnęły na koniec 2018 r.  poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. W piątym roku działalności platformy dołączyło do niej prawie 1,5 tys. nowych mediów i 4,5 tys. nowych użytkowników. Do grona aktywnych klientów REACHaBLOGGER dołączyli w 2018 r. m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również agencje reklamowe i domy mediowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-reachablogger.pl-podwoila-przychody-w-2018-r.,380823,artykul.html

REACHaBLOGGER.pl to platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy reklamodawców z blogerami. Marketerzy i agencje mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich akcje promocyjne. Z kolei blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji.

Klientami platformy REACHaBLOGGER.pl są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, a także agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W sumie za pomocą platformy wykonanych zostało już blisko 10 tysięcy transakcji (od początku jej działalności).

Od początku istnienia platformy już ponad 1,5 tysiąca twórców (przede wszystkim blogerów) zrealizowało na niej co najmniej jedną transakcję. Najbardziej popularni twórcy zawarli już po ok. 100 transakcji, rekordzista pod względem ich wartości zarobił już ponad 53 tys. zł.

- Rok 2018 to kolejny rok dużego zainteresowania marketerów influence marketingiem, co przełożyło się po raz kolejny na dynamiczny wzrost biznesowy platformy REACHaBLOGGER.pl. Mamy obecnie świadomość, że po 5 latach działania i wzrostów docieramy już do większej części rynku B2B zainteresowanego influencer marketingiem „platformianym” – komentuje Robert Sosnowski, CVO REACHaBLOGGER.pl – Dlatego spodziewam się, że liczba nowych mediów na platformie i nowych użytkowników nie będą już rosły tak szybko jak do tej pory. Jednak jeśli chodzi o liczbę dokonywanych transakcji i ich wielkość, a więc przychody platformy, spodziewam się nadal bardzo dynamicznych wzrostów. Plan na 2019 rok zakłada osiągnięcie 1,5 mln zł przychodów netto.

W 2018 r. przychody REACHaBLOGGER.pl wzrosły niemal o 100 procent, osiągając wartość 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto rok wcześniej. Liczba zrealizowanych poprzez platformę transakcji wyniosła w 2018 r. ponad 4 tys. (dokładnie 4 013), w porównaniu do ponad 2 750 w 2017 r. i 1 060 w 2016 roku. Średnia pojedyncza wpłata środków na konto w platformie w 2018 r. osiągnęła poziom ponad 700 zł (w całym roku było to 986 wpłat).

Całkowita liczba użytkowników platformy osiągnęła na koniec roku 2018 poziom 6 tys. zarejestrowanych klientów, z czego ok. 10 proc. aktywnie dokonujących transakcji. Wszystkie blogi na platformie mają miesięcznie sumarycznie ponad  52 mln unikalnych użytkowników, a kanały socialowe ponad 35 mln followersów, fanów i subskrybentów.

W 2018 REACHaBLOGGER.PL zdobył dwa wyróżnienia: nagrodę Polskiej Agencji Przedsiębiorczości 2018 za Innowacyjność w łączeniu Blogerów i Reklamodawców oraz certyfikat Przedsiębiorstwo Przyszłości.

Źródło: REACHaBLOGGER.pl

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764